استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۱ فروردین ۱۲, شنبه

اخبار میجر لیگ



درویش ۱۱ نفر را استرایک اوت کرد

"درویش" ۱۱ بازیکن کلرادو را در ۶ اینینگ استرایک اوت کرد و تیم تکزاس موفق شد در یک بازی تد ارکاتی تیم کلرادو را ۵-۳ مغلوب کند. در این بازی درویش ۳ ران، ۶ هیت و یک واک در ۶ اینینگ به کلرادو داد و ۹۸ پیچ انداخت. 
بیشترین مقدار آسیب را "جیسون جیامبی" با زدن یک همران ۲ رانه و "تاد هلتون" با زدن یک دابل به درویش وارد آوردند. از طرف دیگر درویش موفق اشد "تروی تولوویتزکی" شرت استاپ و بتر فوق ستاره کلرادو و "کارلوس گونزالس" دیگر بازیکن خوب این تیم را نفری ۳ بار استرایک اوت کند.
درویش که قرار است استارتر چهارم امسال تکزاس رنجرز شود یک استارت تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع بازی‌ها دارد.

بازگشت پیرمرد

"جیمی مویر" ۴۹ ساله
 که تمام ۲۰۱۱ را بخاطر آسیبدیدگی از دست داد، دوباره به میجر لیگ بازگشت و قرار است استارتر دوم تیم کلرادو شود.
مویر که ۲۵ سال سابقه بازی در میجر لیگ را دارد در بازیهای تدر
اکاتی/ انتخابی بهاره با  ران داده ۲.۷۷ موفق شد "تایلر چتوود" ۲۲ ساله و "گیلرمو موسکسو" ۲۸ ساله را کنار زده، خود را در روتیشن کلرادو جا کند.
مویر که ۷ آوریل روبروی هیوستون استارت می‌کند، با یک برد، میتواند رکورد برد توسط پیرترین پیچر در تاریخ میجر لیگ را از آن خود کند.
مویر در نوامبر امسال ۵۰ ساله خواهد شد.

کاپیتان تیم سریلانکا: داوران پاکستانی به نفع می‌گرفتند!


دهمین دوره مسابقات بیسبال غرب آسیا با پیروزی ۴-۱ پاکستان در مقابل سریلانکا به پایان رسید. اما کاپیتان تیم سریلانکا از قضاوت دو داور بیس پاکستانی این مسابقه راضی‌ نبود. وی گفت که سال گذشته نیز تیم سری لانکا در مقابل پاکستان با این مشکل روبرو شده و باید در مسابقات مهم از داوران بی‌ طرف استفاده شود.
از طرف دیگر "خاور شاه" دبیر فدرسیون بیسبال پاکستان با بی‌ اساس خواندن اعتراض کاپیتان سریلانکا اظهار کرد که سر داور این بازی کره‌ای بوده و از آنجایی که پاکستان با اختلاف در این بازی پیروز شده، حتا اگر اشتباهی‌ هم از داور سرزده  تأثیری در نتیجه کلی‌ بازی نداشته است.

۱۳۹۱ فروردین ۱۱, جمعه

حکایتی دارد این تیم ملی‌


فردی با یک چماق وارد داروخانه شد‌، از متصدی داروخانه پرسید: آقا نفت دارید؟» پاسخ متصدی داروخانه منفی بود.مشتری با چوب روی ویترین کوبید و آن را شکست و گفت: مرده‌شور داروخانه‌ای را ببرد که در آن نفت نمی‌فروشند..
روز دوم وارد همان داروخانه شد از همان آقا پرسید، نفت دارید؟ و باز هم پاسخ منفی شنید. مشتری دوباره با چماقش بخشی از ویترین را شکست و گفت: مرده‌شور داروخانه‌ای را ببرد که نفت ندارد. 
 روز سوم، صاحب داروخانه برای جلوگیری از خسارت بیشتر، مقداری نفت تهیه کرد و در ویترین گذاشت. مشتری وارد شد و گفت: آقا نفت دارید؟ متصدی گفت: بله. او چماقش را محکمتر از دو روز گذشته بر ویترین زد و گفت: این داروخانه است یا نفت‌فروشی؟ مرده‌شور داروخانه‌ای را ببرد که نفت دارد! 
 روز چهارم باز هم مشتری وارد داروخانه شد. تا خواست بپرسد که «نفت دارید؟» متصدی داروخانه گفت:  نفت را بهانه نکن. زود باش شیشه را بشکن و برو تا به کارمان برسیم.

حالا این شده نقل تیم ملی‌. تا قبل از اردو همه صحبت آمار میکردند. با آمار انتخاب کردیم چون امارشون خوب نبود گفتند ملاک باید چیز دیگه باشه. بعد تا قبل از رفتن همه با علم به اینکه میدونستند ما بعد از ۱ بار شرکت کردن در ۱۰-۱۲ سال اخیر شانسی‌ برای رقابت با تیمهای شرکت کننده نداشتیم، می‌گفتند فقط برین رو سکو که بیسبال ایران بره تو رنکینگ آسیا و شروعی باشه برای موفقیتهای آینده. همه هم میدونستند که پاکستان رنک ۲۱ دنیا و سری لانکا رنک ۳۳ آسیا را با بضاعت ما نمیشه شکست داد. حتا افغانستان را هم به صرف نام "افغانستان" فکر میکردیم شانسی‌ در مقابلش داریم وگرنه آنها هم رنک ۳۸ دنیا و برنده مدال برنز دوره قبل این بازیها بودند. رفتیم مدال آوردیم، افغانستان را هم له‌ و لورده کردیم. آنهایی که اینکاره هستند میدونند چقدر یک تیم باید در یک بازی عالی‌ و بی‌ ناقص عمل کنه تا یک تیم تازه وارد را در قهرمانی کشور به صفر بذاره، چه برسه به تیم رنک ۳۸ جهان.
در مدتی‌ که در پاکستان بودیم دوستان فرصت را غنیمت شمردند تا در نبود ما به تیم ملی‌ و بازیکنانش بتازند. دوستانی که خود در اردوی تیم ملی‌ در مقابل پیچهای ۷۰ مایلی استرایک اوت شدند (ولی‌ با این حال ادعای استحقاق حضور در تیم ملی‌ را داشتند)، حالا از نزدن توپهای ۸۵ مایلی پیچرهای پاکستان و سری لانکا انتقاد میکردند. دوستانی که امسال در مصاف با  یکی‌ از تیمهای لیگ که به دور دوم هم نرسید بدون گرفتن حتا یک ران بازی  را واگذار کردند حالا ران نگرفن تیم ملی‌ در بازی با پاکستان و سری لانکا را مسخره میکنند. دوستانی که انتخاب آقای ستاری را پارتی بازی میخواندند بعد از بازی تحسین برانگیز ایشان حالا گیر را به بترها دادند.
این سفر برای من دستاوردهایی فراتر از مدال برنز و ورود به رنکینگ ibaf داشت. این سفر چشمان مرا باز کرد و به من نشان داد که بسیاری از دوستان علیرغم گفتهایشان دوست داشتند ما با سر زمین بخوریم، فقط و فقط برای اینکه بگویند بدون ایشان تیم ملی‌ موفق نخواهد شد. دوستان، تیم ملی‌ موفق شد ... مدارکشم هست. شما هم نفت را بهانه نکن. بزن ویترین را بشکون ... دوباره آنرا خواهیم ساخت!

۱۳۹۰ اسفند ۲۸, یکشنبه

برنامه دهمین دوره مسابقات بیسبال جنوب غربی آسیا در پاکستان


تمام بازیها در ساعت ۲ بعد ازظهر در ورزشگاه پنجاب شهر لاهور برگزار میشود.

جمعه ۱/۴/۹۱               پاکستان - افغانستان

شنبه ۱/۵/۹۱                سریلانکا - افغانستان
یکشنبه ۱/۶/۹۱             ایران - پاکستان
دوشنبه ۱/۷/۹۱             ایران - سریلانکا
سه‌شنبه ۱/۸/۹۱            ایران - افغانستان
چهارشنبه ۱/۹/۹۱          پاکستان - سریلانکا

۱۳۹۰ اسفند ۱۸, پنجشنبه

پیام تسلیت


جناب آقای حسین عابدینی 
با نهایت تاسف درگذشت مادر بزرگ گرامیتان را تسلیت عرض نموده، برای شما و خانواده محترمتان آرزوی صبر و سلامتی می‌کنم. 
- مهرداد حاجیان