استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۳۱, پنجشنبه

فرهادی و فرهمند سمنان را در باران رشت غرق کردند

تیم البرز پس از پیروزی مقابل سمنان ( عکس از داوود جباری)


گیلان با شکست دوباره قم مدعی صعود شد
در اولین روز دور برگشت مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در منطقه شمال دو تیم سمنان و البرز که در رده‌های اول و دوم قرار داشتند به مصاف هم رفتند. این بازی که در زیر باران پیگیری میشد حساسترین دیدار روز اول محسوب میشد. هر دو تیم با همان پیچرهای دور رفت -حسن فرهادی (البرز ) و حسین عابدینی (سمنان)- بازی را آغاز کردند. ولی‌ اینبار بر عکس دور رفت حسن فرهادی پیروز میدان بود. تیم البرز با استفاده از خیسی زمین به بانت روی آورد‌ و موفق شد با این حربه تا اینینگ ۷ ، پنج ران از عابدینی بگیرد. از طرفی‌ حسن فرهادی موفق شد با استرایک اوت کردن ۱۳ بتر، حمله سمنان را دچار مشکل کند و آنها را به امتیاز ۱ نگه دارد. همه چیز برای یک برد بی‌ درد سر مهیا بود ولی‌ وقفه ۲۰ دقیقه‌ای در بازی که باعث سرد شدن بازیکنان و از جنب و جوش افتادن بازی شد، ورود رجب علی‌ برزگر که بتر‌های البرز را در اینینگ ۷ و ۸ از کار انداخت و اشتباهات متعدد دفاع البرز در این ۲ اینینگ همه دست به دست هم داد تا سمنان در اینینگ ۸ و ۹ ورق را برگرداند و ۶-۵ پیش بیفتد. در پایین اینینگ ۹ کاشف رانا با تجربه بعد از جدالی طولانی با برزگر و فاول کردن ۸-۹ پیچ با ۲ استریک موفق شد توپ را به جریان بیندازد ولی‌ پرتاب فیلدر سمنان، ابوالقاسم وفائی فرست بیس سمنان را از بیس به بیرون کشید و در نهایت رانا به بیس یک رسید. تعویض رانا با فرزاد جوزی تیز پا و بانت کیوان رانا، جوزی را به بیس ۲ رساند. بعد از سینگل علی‌ صباحی تازه تعویض، البرز ۲ بازیکن روی بیس ۱ و ۳ داشت.در این هنگام  نیما وقاری که تازه به میدان آمده بود با یک سینگل، جوزی را به خانه آورد و بازی را مساوی کرد. بعد از اینکه مجید پاشوی بانت کرد و جانشین صباحی قبل از رسیدن به بیس خانه تگ شد،تمام امید‌های تیم البرز به مزدک فرهمند بسته شده بود. فرهمند هم نا امید نکرد و اولین پرتاب برزگر را که اتفاقا بیرون استریک زون هم بود با ضربه‌ای محکم به پشت اوتفیلد انداخت و با به خانه رسیدن وقاری از بیس ۲ البرز بازی باخته را در پایین اینینگ ۹ با ۲ اوت به نفع خود به پایان رساند و در صدر جدول قرار گرفت.
در دیگر دیدار روز اول تیم میزبان گیلان موفق شد با نتیجه ۱۶-۱۳ برای دومین بار در این مسابقات تیم قم را مغلوب کند. برد گیلان و شکست سمنان باعث شد گیلان در موقعیت صعود قرار بگیرد. در حال حاضر دو تیم سمنان و گیلان با ۳ برد و ۲ باخت هر دو مدعی  صعود
میباشند و هر کدام از آنها با پیروزی در مقابل دیگری در دیدار سر به سر کار را برای دیگری بسیار سخت می‌کند. تیم قم نیز هنوز بر روی کاغذ حذف نشده است ولی‌  صعود آن بعید به نظر می‌رسد.
ادامه این بازیها که به علت شرایط جوّی کنسل شد به زمان و محل دیگری در آینده موکول شد.

 خواننده عزیز، شما میتوانید در صورت تمایل، رضایت خود را از خبر یا متن فوق با کلیک کردن روی آیکون (۱+) در زیر متن نشان دهید. این کار به من کمک می‌کند تا در آینده اخبار و موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه شما میباشند را در وبلاگ قرار دهم.