استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ دی ۲۰, سه‌شنبه

فینال زود هنگام ؟... شاید که نه‌




بالاخره قرعه کشی‌ مسابقات انجام شد و تیمها تا حدی تکلیفشون مشخص شد. از آنجایی که مسابقات دوره‌ای خواهد بود و همه با همه بازی خواهند کرد، انتظار اتفاق خاصی‌ نمیرفت. شاید بشه گفت که تنها سورپرایز قرعه کشی‌ رویارویی البرز و بوشهر در مسابقه افتتاحیه خواهد بود.

رویارویی قهرمان شمال و جنوب در روز اول میتونه امید اول قهرمانی را همون روز اول مشخص کنه... زیاد هم مطمئن نباشید! ...

با اینکه البرز و بوشهر به سبب رقابت دیرینشون، حداقل  بطور خصوصی و در ذهن مربیان و بازیکنان، دارند برای یکدیگر خط و نشون میکشن، واقعیت اینه که اگر هر کدامشان از دو تیم دیگر غافل بشوند ممکن است به یکباره خود را بجای اول جدول در قعر جدول بیابند.

کرمان که در شهر خود بازی می‌کند، احتمالا تماشاچیان نه چندان مهربان خود را نیز در مسابقات همراه خواهد داشت. علاوه بر این به واسطه امتیاز میزبانی کرمان هر ۳ بازی خود را در بعد از ظهر انجام خواهد داد و بیائید فراموش نکنیم که کرمان در دور رفت موفق شد بوشهر را یک بار مغلوب کند. اگر در بوشهر کرمان یکی‌ از دو بازی را برد دلیلی‌ وجود ندارد که تک بازی در کرمان را نبرد. داستان البرز و کرمان و بازی‌های نزدیک آنها در طول سالها را نیز همه میدانند.

از طرفی‌ گیلان جوان و جویای نام که تا قبل از این هیچگاه مقامی بهتر از چهارم کسب نکرده با انگیزه بالا قصد در بهبود مقام خود دارد. گیلان هیچ چیز برای از دست دادن ندارد در صورتی‌ که با یکی‌ دو برد میتواند برای اولین بار یکی‌ از سه مدال مسابقات را از آن خود بکند. این به این معنی‌ است که آنها تا روز آخر مسابقات برای هر تیمی عذاب آور خواهند بود.

اگر چه گیلان نیز به قصد قهرمانی میاید ولی‌ قسمت عمده فشار بازی‌ها روی سه تیم بوشهر، البرز و کرمان است. بوشهر نیاز دارد تا قهرمان باقی‌ بماند. البرز نیاز دارد که به روزهای اوج خود برگردد و کرمان نیاز دارد در خانه خود قهرمان شود.



چهارشنبه ۱۱/۱۲           بوشهر - البرز                         کرمان - گیلان

پنجشنبه   ۱۱/۱۳           بوشهر - گیلان                         کرمان - البرز

جمعه     ۱۱/۱۴            البرز - گیلان                          بوشهر - کرمان
بازیهای صبح ۸ تا ۱۱ و بازیهای بعد از ظهر ۱۳ تا ۱۶ برگزار خواهد شد.