استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ دی ۲۸, چهارشنبه

جدال لیورپول و رُم در خانه رِد ساکس



به گزارش روزنامه بوستون گلوب قرار است تابستان امسال یک بازی دوستانه بین دو تیم نامدار اروپایی لیورپول انگلیس و رُم ایتالیا در ورزشگاه فِن وِی پارک بوستون انجام شود.

این مسابقه قسمتی‌ از تور دو تیم نام برده در آمریکا خواهد بود. این اولین تور این دو تیم در آمریکا از زمان خریداری شدن سهامشان توسط سرمایه گذاران ساکن بوستون است.

لیورپول که در سال ۱۸۹۱ تاسیس شد در سال ۲۰۱۰ توسط گروه ورزشی فِن وِی به ریاست مالک تیم رِد ساکس جان هنری خریداری شد. جالب است که بدانید لبِران جیمز ستاره لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا از دیگر سهامداران این تیم است. تیم رُم که در سال ۱۹۲۷ تاسیس شده نیز سال پیش توسط گروهی سرمایه گذار از جمله توماس دی بِنِدیتو، سهامدار اقلیت در تیم رِد ساکس، و جیمز پلوتا، مالک قسمتی‌ از تیم بسکتبال سلتیکس بوستون، خریداری شد.

این بازی قسمتی‌ از تورنمنتی خواهد بود که در آن تیمهای چلسی انگلیس و احتمالاً سلتیک اسکاتلند نیز شرکت خواهند کرد. این تورنمنت قرار است در ورزشگاه کومیسکی( خانه وایت ساکس) و یا ریگلی فیلد ( خانه کابز) شهر شیکاگو و استادیوم یانکیز در نیو یورک برگزار شود.

تاریخ دقیقی‌ برای این مسابقات مشخص نشده است ولی‌ تیم لیورپول برای سفر به بوستون برای ۲۰ ژوئن تا ۴ ژوئیه بطور غیر قطعی برنامه ریزی کرده است.