استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

اطلأعیه در مورد تیم ملی‌

امروز، همزمان در وبلاگ  انجمن، وبلاگ آقای برزگر و وبلاگ آقای طاهری لیستی به عنوان لیست بازیکنان دعوت شده به اردو منتشر شد. از آنجایی که اعضای این لیست  توسط من و  با مشاوره دیگر اعضای کمیته فنی‌ انتخاب شدند لازم میدانم تا نکاتی‌ را در مورد آن گوشزد کنم.
قرار نبود این لیست تا بعد از مسابقات دور نهایی لیگ اعلام شود. متأسفانه اصرار آقای خاور شاه، رئیس فدراسیون بیسبال پاکستان و مسئول بازیها در مورد فرستادن اسامی و اطلاعات پاسپورت بازیکنان اعزامی در چند روز آینده ما را بر آن داشت تا با نامه نگاریهای مکرر وی را متقاعد کنیم تا اجازه دهد ما ۳۵ اسم همراه با اطلاعات پاسپورت آنها برای وی بفرستیم تا مسئولین پاکستانی هرگونه تحقیقی که نیاز دارند برای صدور ویزا در مورد آنها انجام دهند. اینکار که خوشبختانه با موافقت وی روبرو شد این امکان را به ما میدهد تا بتوانیم بعد از مشاهده بازیهای لیگ بازیکنان را انتخاب کنیم.
در نظر داشته باشید که این ۳۵ نفر بر خلاف آنچه در سایتها عنوان شده، همه به اردو دعوت نخواهند شد. حد اقل ۱۰ نفر از این افراد بر اساس عملکردشان در ۳ مسابقه نهایی‌ لیگ بلافاصله بعد از پایان لیگ خط خواهند خورد و بقیه به اردو فراخوانده خواهند شد.
بدیهیست که ۸ نفری که از سمنان و قم انتخاب شده اند همه در اردو محک خواهند خورد. این به شرطی است که پاکستان ما را برای اعلام هر چه سریعتر اسامی باز هم تحت فشار قرار ندهد. در غیر اینصورت بازیکنان این ۲ تیم با نظر کمیته فنی‌ و قبل از اردو انتخاب خواهند شد.