استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ دی ۳۰, جمعه

دیدار دوستانه البرز و قم


صبح امروز دو تیم البرز و قم در دیداری دوستانه در استادیوم بیسبال کرج روبروی هم قرار گرفتند. این دیدار که به دعوت تیم البرز و جهت آمادگی در مسابقات دور نهایی‌ باشگاه‌های کشور انجام میشد با نتیجه ۱۲-۴ به سود تیم البرز به پایان رسید.

برای تیم قم محمد صفدری، ابوالفضل امجد، محمد طرفه نژاد و مصطفی شاکر پیچ کردند. در مقابل، تیم البرز حسن فرهادی، مجید ستاری و آبتین نخجوانپور را به میدان فرستاد.

تیم البرز از نظر تهاجمی در ۳ اینینگ اول بسیار سردرگم و ناهماهنگ به نظر می‌آمد و با وجود موقعیت‌های زیاد روی بیس ها، نتوانست برنامه‌هایش را پیاده کند. اما این سردرگمی بتدریج از بین رفت و البرز موفق شد از موقعیت‌های خود استفاده بهینه برده بازی را به نفع خود به پایان برساند.

مزدک فرهمند با ۲ سینگل و ۲ واک در ۴ نوبت زدن و نیما وقاری با ۱   سینگل  و ۱ دابل بهترین هیترهای البرز بودند. از طرف دیگر مجید ستاری، حسن فرهادی و آبتین نخجوانپور، ۳ استارتر البرز که امسال در تمام بازیهای لیگ بسیار عالی‌ ظاهر شده اند یکبار دیگر البرز را به پیروزی رساندند.
در حاشیه بازی
- پیام صدری مربی/بازیکن سابق تیم اصفهان به همراه هومن منصوری و محمد طرفه نژاد اوتفیلدر و پیچر سابق این  تیم که به تهران نقل مکان کرده اند و قرار است به تیم البرز بپیوندند، به عنوان یار کمکی‌ در این بازی برای تیم قم بازی کردند.
-داوری این بازی به عهده کیوان صفأئیان بود.
-آقای عاصمی، رئیس انجمن بیسبال و سافتبال ایران، نیز از اینینگ ۶ به بعد در استادیوم حضور پیدا کرده، بازی را دنبال کردند.
-هوای کرج در زمان بازی به طور آزار دهنده‌ای سرد بود. انتظار میرود که هوای کرمان در زمان مسابقه نیز به همین سردی باشد.