استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

نامه سرگشاده یک پشت خط مانده تیم ملی‌!

من به انتخابی تیم ملی شدیدا اعتراض دارم!

بازیکن پیشکسوت تیم ملی: تویی که ادعات می شه با تجربه ای؛ چقدر بارته؟؟؟  چقدر تمرین کردی؟؟؟ چقدر بدنت آمادست؟؟؟
چقدر به سافتبال بها میدی؟؟؟ چقدر سافتبال تو اولویتته؟ چقدر از کارت واسه سافتبال می زنی؟  چقدر به سافتبال و مربیت تعصب داری و بهشون احترام می ذاری؟ چقدر سافتبال جزو برنامه هاته؟ اینقدری که فقط با اسم پیشکسوت بودنت به مسابقات آسیایی برسی! اگه تویی که ادعات می شه پیشکسوتی، اینو بدون که همه ی تجربت 1 سال از من بیشتره. منم با تمرینات مداوم و بی وقفم اینو جبران کردم پس من از تویی که ادعای پیشکسوتی داری، پیشکسوت ترم.
رو چه حسابی می گی با تجربه و پیشکسوتی؟ مگه چند بار به مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک رفتی؟
من به سافتبال و مربیام آقایان حیدری، حاجیان و راناها تعصب داااااارم. من وقتمو گذاشتم از کارم و بقیه برنامه هام زدم 6 ساله که دارم سافتبال بازی می کنم و حرف آقای حیدری هیچ وقت یادم نمیره که می گفت سافتبال زندگیتون باشه و منم این حرفو آویزه گوشم کردم. من با روحیه و بدنی آماده و حرفی برای گفتن تو اردوی تیم ملی شرکت کردم و اینو به همه ی مدعیان ثابت کردم. اگه تویی که به زور ماهی2 بار تمرین داری من 9 ماهه هر روز بدون وقفه و با انگیزه تمام برای انتخاب تیم ملی تمرین کردم. برای من گرون تموم شد که بعضی ها برگشتن گفتن نتایج اردوی دوم انتخابات منصفانه بوده، اصلا بگید خانم حسینی حال نکرده انتخابت کنه ولی نگید که نتایج منصفانه بوده این حرف برای من سنگین بود.!!! نه، نتایج غیر منصفانه بوده. اگه خودت با یان همه ادعا به طور کاملا تصادفی انتخاب نمیشدی بازم می کفتی انتخابات منصفانه بوده؟؟؟!!!! آره این حق منه که انتخاب شم اینو خیلی ها گفتن فقط حرف من نیست. خودتونم اینو خوب می دونین ولی به ندونستن می زنین. دوره ی قبلم برای اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدم ولی به دلایل نامعلومی در بی خبری کامل از این قضیه قرار گرفتم، می تونستم تو تیم نوجوانان ستاره باشم ولی خبرم نکردن که...!!!! ولی بازم نا امید نشدم و با تلاش بیشتر و تمرینات بی وقفه خودمو برای این دوره از انتخابات آماده کردم ولی بازم حقمو بهم ندادن. خودتو جای من بذار چه حسی پیدا می کنی؟ من نگین باقری بازیکن تیم همه پست حریف سافتبال البرز قهرمان کشور به نتایج انتخابات فعلی شدیدا اعتراض دارم! چرا فقط باید رابطه بین آدم ها مجوز ورود اونهارو به اردوی سوم صادر کنه!!!!! راستی انتخاب که نشدم هیچی حاشیه هم برام درست کردن. بگید هرچی دلتون می خواد بگین از ما که چیزی کم نمیشه. من شدیدا به نتایج انتخابات اعتراض دارم یکی به اعتراض من جواب بده