استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۶, یکشنبه

هر روز دریغ از دیروز ... صفائیان هم کناره گرفت



عصر امروز جلسه ائ‌ برای حل مشکلات پیش آمده تیم ملی‌ سافتبال با حضور آقای علیپور رئیس فدراسیون، آقای عاصمی رئیس انجمن بیسبال و سافتبال، خانم ناطقی نایب رئیس انجمن، آقای صفأئیان دبیر انجمن و خانم حسینی‌ سر مربی‌ تیم بانوان سافتبال (!) تشکیل شد.
هدف از این جلسه بررسی‌ شکایات تعدادی از مربیان و بازیکنان و همچنین آقای صفأییان از نحوه انتخاب بازیکنان برای اردوی سوم آمادگی مسابقات تایوان و همچنین پیگیری جریان فرستاده شدن عکس‌های خصوصی یکی‌ از مربیان که در عروسی‌ گرفته شده بود به منزل نایب رئیس انجمن بود.
از آنجایی که این جلسه خصوصی برگزار شد از جزئیات آن اطلاعاتی در دست نیست اما ظاهراً انجمن قصد دارد تا چند بازیکن جدید به اردوی سوم دعوت کند. صداقت انجمن در این عمل بسیار قابل باورتر می‌‌بود اگر انجمن مراحل گرفتن پاسپورت آنهایی که قبلا انتخاب شده بودند را شروع نکرده بود. به نظر میاید که این عمل فقط در جهت خریدن وقت تا زمان عزیمت تیم میباشد و این افراد جدید همانقدر شانس همراهی تیم را دارند که این تیم شانس قهرمانی در این مسابقات را دارد!
از طرف دیگر موضوع عکس‌های استخراج شده از فیسبوک هم با وجود مدارکی که ظاهراً مربی‌ قربانی در این جریان ارائه داده ظاهراً مسکوت مانده.
در صحبتی‌ که بعد از این جلسه با آقای صفأییان داشتم ایشان بدون پرداختن به جزئیات جلسه نارضایتی‌ خود را از نتایج جلسه (بخوانید بدون نتیجه بودن جلسه) اعلام کرد و اظهار کرد که با این شرایط همکاری ایشان با انجمن منتفی‌است.
سوالی
که پیش میاید این است، در صورت استعفای آقای صفأئیان کدام نیروی متخصص قرار است سرپرستی بیسبال را بر عهده بگیرد؟ در طول سالها فدراسیون توانسته است تمام نیروهای متخصص این ورزش را یکی‌ یکی‌ فراری دهد، از آقای ندایی و شادمان گرفته تا آقای امامزاده ائ‌ و بهرامپور ... آقای صفأئیان پوست کلفت‌ترین عضو خانواده بیسبال بود که در طول سالها همیشه کارهای فدراسیون را تا حد امکان مرتب نگاه می‌داشت.
در طول این سالها اختلافات اینجانب و آقای صفأئیان کم نبود و من با بسیاری از نظرات ایشان اختلاف داشتم ولی‌ حتا فکر اینکه ایشان زمانی‌ در بیسبال نباشند به مغز من خطور نکرده بود. با رفتن آقای صفأئیان ادامه لیگ شمال و شروع لیگ جنوب هم به مخاطره می‌افتد. مسابقات قهرمانی کشور هم که کسی‌ دیگر صحبتی‌ از آن نمیکند ...
به هر حال، انجمن بیسبال و سافتبال باید برنامه‌ای برای خروج از بحران خود تدارک ببیند ... انتخاب مربی‌ بی‌ تجربه برای تیم ملی‌ سافتبال، انتخابهای نا عادلانه بازیکنان  این تیم، ماجرای عکسهای خصوصی فیس بوک، کناره گیری دبیر با تجربه انجمن، و در نهایت خالی‌ شدن انجمن از افراد با تجربه و کار بلد اتفاقات جالبی‌ در کارنامه یک انجمن موفق نمیتواند باشد.