استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ مرداد ۳۱, دوشنبه

هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو!



یکی‌ از دوستان پیشنهاد داد تا من پستی اینجا بگذارم تا شما بتوانید دلگیریهایتان را که ممکن است در طول این سالها بخاطر سؤ تفاهمها، اشتباهات من و یا توهّمات شما بوجود آمده باشد بیان کنید تا بتوانیم در مورد آنها صحبت کنیم و در نهایت کدورت‌هایی‌ که ممکن است بوجود آمده باشد از بین ببریم. اگر قرار است شفاف سازی انجام شود باید از خود من شروع شود.توجه داشته باشید هیچکس بدین صورت گارد خود را باز نمیگذرد تا مورد حمله قرار گیرد، ولی‌ از آنجایی که من چیزی برای پنهان کردن ندارم از این کار استقبال می‌کنم.
اما هر چیزی قاعده‌ای دارد ... من برای اینکار چند شرط دارم ... شرط اول اینکه هر کس سوال دارد باید اسم، فامیل و تیم خود را معرفی‌ کند. من دلیلی‌ نمی‌بینم کارهایم را برای کسی‌ خارج از خانواده بیسبال توجیه کنم. همچنین، بدون نام تهمت زدن شرط انصاف نیست و اگر کسی‌ جواب می‌خواهد باید جربزه سوال کردن داشته باشد ... بنابر این هر سوالی که شرایط بالا را نداشته باشد (اسم، فامیل، تیم) پاک خواهم کرد.
شرط دوم این است که کلی‌ گویی نکنید ... دوستمان آقای ناشناس می‌گوید تمام امکانات را به تهران میدهند ... وقتی‌ من برای ایشان تک تک امکاناتی که یک تیم میتواند داشته باشد را نام میبرم و توضیح میدم که چطور ما از این امکانات بهره‌مند نیستیم ایشان از یک شاخه به شاخه دیگر میپرد و ادعا می‌کند که کلا همه امکانات مال تهران است ... حالا اینا چی‌ هستند خدا میدونه!
شرط سوم رعایت ادب است ... فکر نمیکنم نیاز به توضیح داشته باشد.
و شرط آخر این است که اگر به چیزی استناد می‌کنید لطفا اول مطمئن شوید که اینطور بوده بعد مرا زیر سوال ببرید ...اینکه شما از اصغر شنیدی، اصغرم از اکبر شنیده اونم از رضا سند نمیشه
....نمونه‌اش دوستمون که میگفت من خودمو همه جا پدر بیسبال معرفی‌ می‌کنم ...در صورتی‌ که پدر بیسبال آقای پرویز مسروری است ...این دوستمون آقای مسروری را نمیشناسند ... یک چیزی شنیده ... قدیمیهای بیسبال مثل آقای ندایی، امامزاده ائ‌، بهرامپور، صفأییان و ... آقای پرویز مسروری را میشناسند ... ایشان یکی‌ از با حالترین آدمهایی هستند که من افتخار آشنایشنو داشتم ولی‌ اگر من بهش بگم که اینجا یکی‌ فکر میکنه که ایشون پدر بیسبال ایران هست خودش از خنده غش میکنه. در ضمن بیسبال به کجا رسیده که من مسئولیت پدر بودنشو بخواهم قبول کنم ... کسانی که عکس‌های فیسبوک منو دیدن میدونن اونجا من یک عکس با آقای ذوالفقاریان دارم که زیرش نوشتم "عکس من با پدر بیسبال ایران" ... درهر صورت
باز پرچونگی کردم ... این شرطها را رعایت کنید من در خدمتتون هستم ... هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو!