استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ اسفند ۱, دوشنبه

یک جفت چشم بسته دیگر ...


یک مورد دیگه هم به لیستمون اضافه کنید. این آقا ۳ سال است که در هیچ مسابقه رسمی‌ بازی نکرده است. طبیعتاً به تیم ملی‌ هم دعوت نشد. آقای صفاییان به من زنگ زد که اگر اجازه بدید فلانی هم بیاد اردو. ایشون فرمودند از انجایی که تازه برای تیمش اسپانسر گرفته اگر در اردوی تیم ملی‌ حضور داشته باشه جلوی اسپانسرش وجهه‌ خوبی‌ پیدا میکنه. ما هم قبول کردیم بیاد. ایشون وقتی‌ بازی میکرد شورت استاپ بازی میکرد. بنابر این ما یک بار در اون پست و یک بار بیس دو امتحانشون کردیم که نه از نظر زدن و نه از نظر دفاع خوب نبودند. آمد گفت به ما من پست اصلیم کچره ... در کمال تعجب گفتیم باشه و گذاشتیمش کچر. اونجا هم کار خاصی‌ نکرد. ما هم خطش زدیم ... پیش خودمون اینجور فکر کردیم که این آقا که اصلا نباید دعوت میشد و تو ۳ پست مختلف هم جواب نداد حد اقل اعتراض نمیکنه ...زهی خیال باطل ... اعتراض کرده که منو تو پست خودم (کچر) فقط یک بازی گذاشتند و تو اون یک بازی هم غوغا کردم ... چرا انتخاب نشدم ... اعتراض دارم ... بخدا من نمی‌دونم ... بگم اعتماد به نفسه؟ که نیست چون دیدم چطور دستپاچه میشد وقتی‌ توپ طرفش میرفت ... چی‌ بگم ...به خدا نمی‌دونم بعضی‌ها پیش خودشون چی‌ فکر میکنند. با این حساب ما هیچکس را نباید خط میزدیم ...
یک چیز جالب دیگه ... وقتی‌ بازیکنان البرز را میشمرند مجید پاشوی را که ساکن قم هست جزو انتخاب شده‌های البرز حساب میکنند نه قم ولی‌ وقتی‌ بازیکنان گیلان را میشمرند نیما باقری نیا را که برای گیلان بازی میکرد بازیکن اصفهان حساب میکنند. اگر نیما را سهمیه اصفهان(که سه سال هست در هیچ مسابقه رسمی‌ شرکت نکرده) محسوب می‌کنید آیا نباید پاشوی را نیز سهمیه قم بدانید؟