استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ بهمن ۱۹, چهارشنبه

مسعود زید آبادی ... افتخار تیم جوانان، افتخار پیشکسوتان

مسعود زید آبادی را ممکن هست بیرون از کرمان، بازیکنان جدید، زیاد نشناسند ولی‌ بازیکنان قدیمی‌ همه نه تنها وی را میشناسند بلکه همه هم از نظر فنی‌ و هم از نظر اخلاقی‌ به نیکی‌ ازش یاد میکنند.
مسعود یکی‌ از با شخصیت‌ترین و فنی‌‌ترین بازیکنانیست که تا به حال در ایران بیسبال بازی کرده است. وی همچنین یکی‌ از مهمترین دلایل موفقیت تیم جوانان ایران در دوبی بود.مسعود حتا در بازی پیشکسوتها در کرمان هم با وجود گذشت سالها یک توپ خوب را روی هوا گرفت. بعضی‌ چیزها هیچوقت از یاد آدم نمی‌ره.
حیف که مسعود زود بیسبال را ول کرد. من فکر می‌کنم با شخصیت و اطلاعات مسعود او میتونه مربی‌ بسیار خوبی‌ بشه. به امید روزی که بیسبال نون و آبی هم برای بازیکناش در بیاره تا نه تنها بازیکنان عمر ورزشی بلندتری داشته باشند بلکه بتوانند پس از بازی در سمتهای دیگر از قبیل مربیگری به رشد این ورزش کمک کنند.





 ۳۰ سؤال از مسعود زید آبادی
 
۱- چه سالی‌ و چه جوری بیسبال را شروع کردی؟

--مرداد ماه 1379 با یکی از دوستانم که از اشنایان اقای بهرام پور مربی تیم کرمان بود سر تمرین  تیم  رفتیم و با ذهنیتی که با دیدن چند فیلم از این ورزش داشتم به بیس بال علاقه مند شدم .
۲- اولین مربیت یا اولین کسی‌ که تو رو با فنون و قواعد این بازی آشنا کرد کی‌ بود؟
اقای مهدی بهرام پور
۳- پست یا پستات چی‌ هستند؟ راحتی‌ تو این پست؟
     out fieldخیلی پستم رو دوست دارم.
۴- ورزش محبوب دیگت چیه؟
تنیس  خاکی
۵- اگر برای تیم کنونیت بازی نمی‌کردی دلت می‌خواست برای چه تیم دیگه‌ای تو ایران بازی کنی‌؟
البرز
۶- سابقه‌ بازی یا دعوت به تیم ملی‌ داری؟
بله                                                                                                                                               
۷- بهترین بازیکنی که در ایران دیدی کی‌ بوده؟
مهران صادق موحد
۸- اگر میتونستی یکی‌ از بازیکنان تیمهای دیگر ایران رو بخری بیاری تیمت کی‌ را میخریدی؟
امیر همایون حیدری جم
۹- اگر رئیس فدراسیون یا انجمن بیسبال بودی چکار برای بیسبال میکردی؟
به عنوان اولین کار چند مرحله کلاس مربیگری با حضور مدرسین صاحب سبک کشور های دیگر برگذار می کردم تا بیس بال ایران از این حالت رخوت و یکنواختی در بیاد.با نهایت احترام به تمامی مربیان عزیز ایران باید بگم که تعلیمات این بزرگواران در یک سطح از سال 1375 تاکنون گیر کرده ومن به شخصه کمتر تغییری در روش های اموزش دیدم.
۱۰- کدام تیم و کدام بازیکن میجر لیگ را از همه بیشتر دوست داری؟
با بازیکنان میجر لیگ اشنایی ندارم ولی به تیم نیویورک یانکیس خیلی علاقه دارم.                                                
۱۱- شیرین‌ترین خاطره بیسبالیت چی‌ بود؟
عضویت تیم ملی در سال  1379
۱۲- بهترین بازی که کردی کی و تو کدام مسابقه بود؟ چیکار کردی دقیقا؟در بازی با تیم جاینتز توی مسابقات امارات من سنتر فیلدتیم ملی بودم فکر کنم نتیجه بازی9 بر 9 مساوی بود و هر تیمی که توی اینینگ 9  امتیاز 10 رو میگرفت می رفت فینال و اگر امتیازی رد و بدل نمی شد بازی به اینینگ 10 می کشید (بهترین بتر تیم حریف دومین نفر توی لاین اپ بود که همه میدونستن حتما مثل تمام بازی های قبل هوم ران میزنه)3 بازیکن  تیم حریف روی بیس بودن و اوت سوم اونها بود .ساسان کریمپور 1 توپ کرو انداخت که بعد از ضربه بتر توپ مستقیم اومد روی سنترفیلد و دقیقا نیم متری فنس اخر زمین اومد پایین منم با شیرجه توپ رو گرفتم (البته پوست ارنجم 5 سانتی کنده شد)ولی ارزش داشت چون زمان حمله تیم ما نیما باقری نیا 1 ران خیلی حرفه ای و قشنگ رو گرفت و تیم ما  با اون توپی که من گرفتم و ران نیما به فینال رسید.                                                        

  ۱۳- آرزوی بیسبالیت چیه؟موفقیت همه دختر هاو پسرهای بیس بالیست و سافت بالیست ایران                                                                     


۱۴- بهترین رئیس هیٔتت تا حالا کی‌ بوده و چرا؟به نظر من خیلی فرقی با هم ندارن. 
۱۵- از انجمن راضی‌ هستی‌؟ چرا؟ انجمن هم به نظر من هیچ فرقی با فدراسیون نداره فقط اسمش داره روز به روز کوچیکتر می شه.
۱۶- چطور بازیکنان تیم ملی‌ را باید انتخاب بکنن که صدای کسی‌ در نیاد؟  (نگو عادلانه، چون عادلانه تو و مربی‌ ممکن است یکی‌ نباشه)به نظر من اگر سرمربی درست و عادلانه انتخاب بشه دیگه باید گزینش  بازیکنان رو به عهده خود شخص ایشان  گذاشت    حالا چه سلیقه ای  انتخاب کنه یا  چه از روی لیاقت. چون ایشون باید باانتخاب هاش برای مملکتمون آبرو داری کنه این رو دیگه باید به علم و وجدان وی سپرد و به اون احترام گذاشت.   
۱۷- اگر به تیم ملی‌ بری بزرگترین رقیبت تو پستت کیه؟مزدک فرهمند
۱۸- سخت‌ترین بتر یا پیچری که روبروش قرار گرفتی‌ کیه؟مهران صادق موحد= بتر               هادی قیصری= پیچر
۱۹- تیم رویایی بیسبال ایرانت از بازیکنان قدیم و جدید کیا هستند؟ پست به پست بگو..کچر=جواد گوهری . پیچر=هادی قیصری . بیس یک= رضا احمدی .       بیس 2 =هادی علینقی .شرت استاپ=امیر همایون حیدری جم       بیس 3=عباس نبی زاده . رایت فیلد =مهران صادق موحد . سنتر فیلد =خودم . لفت فیلد= مزدک فرهمند  .  
۲۰- پایین اینینگ ۹، بیس‌ها پر، ۲ اوت، تیمت ۲ ران عقبه ... دوست داری کی‌ برای تیمت بت کنه؟ چرا؟
هادی علینقی    چون به جرات می تونم بگم تا حالا استراک اوت شدنش رو ندیدم.
۲۱- پایین اینینگ ۹، بدون اوت ... تیمت با یک ران جلو ولی‌ بیس‌ها پر ... دوست داری کی‌ برای تیمت پیچ بکنه؟ اگه بتر توپو زد دوست داری توپ طرف کی‌ بره (اسم شخص بگو نه پست دفاعی)؟

ساسان کریم پور پیچ کنه و توپ بره پیش امیر همایون حیدری جم
۲۲-چرا بیسبال؟

چون مهیج ترین و بی معرفت ترین ورزش دنیاست.
۲۳-تا چند سالگی دوست داری بازی کنی‌؟

تا هر وقت قوت کار رو داشته باشم.وقتی که قدرت افت کنه عزت ورزشکار هم افت میکنه.
۲۴-بهترین داور ایران کیه؟
بدون شک عباس ندایی.
۲۵-اگر صاحب یک تیم بودی و می‌خواستی یک کادر ۳ نفره مربیگری براش استخدام کنی‌، چه کسانی‌ را استخدام میکردی و چرا؟
سر مربی =آقای مهرداد حاجیان.  مربیان= آقای مهدی بهرام پور و آقای کیوان صفائیان.  چون با هر سه مربی کار کردم و با اطمینان میگم که علم کوچینگ آقای حاجیان علم آنالیز و دید باز نسبت به بازی آقای صفائیان و هنر آموزش عملی آقای بهرام پور رو هیچ کس توی کشور نداره.
۲۶-صادقانه بگو امسال فکر میکنی‌ ۳ تیم اول قهرمانی کشور به ترتیب چه تیمهایی باشند؟

اول =  البرز          دوم=کرمان                  سوم=بوشهر 
۲۷-بهترین دوستت تو بیسبال کیه؟
امین بخش پور  هم بازیم توی تیم ملی و بازیکن تیم تهران
۲۸- دلخوری بیسبالیت چیه؟

دلخوریم از خودمه که توی اوج آمادگیم بیس بال رو ترک کردم.
۲۹- اگر جای مربیت بودی چه چیزی را توی تیمت عوض میکردی؟
هیچ وقت بهش فکر نکردم.  

 ۳۰ -هر سوالی دوست داری از خودت بکن...
وقتی برق میره کجا میره؟ ببخشید شوخی کردم  .  
  از خودم می پرسم که چرا کرمان بعد از اولین مسابقات قهرمانی کشور که در سرچشمه استان کرمان برگذار شد دیگه قهرمان نشد؟ 
در پایان از شما وتمام زحمت کشان این ورزش تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم    بیس بال در ایران جایگاهی واقعی خودش رو پیدا کنه و از همین جا از مسوول روابط عمومی انجمن خواهش می کنم که حداقل اگر نمی خوان دردی از دل قدیمی های بیس بال بردارن حداقل جواب ایمیل هایی رو که برای انجمن می فرستیم رو بدن و راهنمایی شون کنن.