استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ اسفند ۱, دوشنبه

آقای کلمنس ببخشید انتخابتون نکردم

آقای برزگر، اینکه شما دوست دارید کدام پست بازی کنید موضوعی کاملا بی‌ ارتباط به من به عنوان مربی‌ تیم ملی‌ است. ملاک من لیگ بیسبال که تنها مسابقاتی که امسال برگزار شد می‌‌باشد. شما در این لیگ اوتفیلد، شورت استاپ، بیص ۳ و دیی اچ‌ بازی کردید. تمام بازی‌های تیم شما را جلال چنگیزی و حسین عابدینی شروع کردند. شما گاه گاه در دو سه اینینگ آخر به میدان میامدید که اکثرا هم به هیچوجه موفق نبودید. چه بسا اگر اجازه میدادید آن دو بکارشان ادامه دهند و بازی را بجای "کلوز" کردن "اوپن" نمیکردید تیم سمنان ممکن بود به دور نهایی هم برسد،این آمار رسمی‌ فدراسیون است و هر وقت دوست داشته باشید میتوانید آنها را از نزدیک مشاهده کنید.
 در مورد فیزیک بدنی شما خودتان خوب میدانید که سفسطه می‌کنید. من گفتم کرهٔ یها "هم" به شما گفتند که شما فیزیک اوتفیلدر داری. دلیل شخصی‌ من برای انتخاب نکردن شما به عنوان پیچر عملکرد ضعیف شما در معدود اینینگ‌هایی‌ که برای سمنان پیچ کردی بود.اگر در وسط اردو از شما خواستم پیچ کنی‌ نه به خاطر عوض شدن برنامه من برای شما بلکه بخاطر فشرده شدن برنامه پیچرها و اینکه طبق اصول نمیخواستم پیچرها از یک تعداد پیچ بیشتر بیندازند بود. من از شما خواستم پیچ کنی‌ که استراحتی به پیچرها بدهی‌ همانطور که آقای گوهری لطف کرد و اینکار را انجام داد. شما هم از آنجایی که خیلی‌ به فکر تیم ملی‌ و سلامتی دیگر بازیکنان هستی‌ از این موضوع سر باز زدی.
در مورد صحبتهایی که بین منو شما اتفاق افتاده و یا چیزهایی‌ که شما ادعا می‌کنید من گفتم هم واقعاً برایتان متاسفم. طبق گفته‌های شما من آدم بی‌ دینی هستم ولی‌ امیدوار بودم که شما به عنوان یک انسان متدین دروغ در برنامه کارتان نباشد. البته هنوز فیلم قهرمانی کشور کرمان شما موجود است که مرا بیدار کردی و از من می‌خواستی بچه‌ها را رهبری کنم تا بریم توی خیابان در کرمان شلوغ کنیم بگیم غذا و خوابگاه بد است و انقدر بمانیم تا خبرگزاری بیاد و فدراسیون را ضایع کنیم. یادته؟ اگر یادت نیست فیلمش را برایت بگذارم. یادته بعد فرداش رفتی‌ به شاهبین که مسول بازیها بود گفتی‌ همه شلوغیها زیر سر حاجیان بود؟ من به قول تو بیدینم ... شما چرا آقای متدین؟ ... من بی‌دین شدم ولی‌ جولیو که حراست بخاطر ماچ کردن دخترا تو آزادی گرفته بودش و براش پرونده درست کرده بود آدم متدینیست و ارق اسلامی داره ... اگر اونم انتخابت نکرده بود شیطان رجیم میشد.
بگو ببینم استاد، شما که کرهٔ رفتی‌، تایلند رفتی‌، تمام کلاسهای مربیان خارجی‌ در ایران را رفتی‌، خوبم میدونی‌ چجور یک تیم باید تمرین کنه، ۶ سال قبل هم به درستی‌ تشخیص دادی که من بدرد تیم ملی‌ نمیخورم، با این همه اطلاعاتت، چرا نتونستی تیمتو یک دفعه قهرمان کنی‌؟
 در اردوهای انتخابی تیم ملی‌، خصوصاً اردویی که افراد پر مدعا یی مانند شما در آن شرکت دارند و بخاطر شرایط جوی هر آن ممکن است مدت آن تقلیل پیدا کند، اولویت با حدِ اکثر بازی برای شناخت نفرات برتر است. هم اکنون شما و بقیه دوستان با آماری بسیار ضعیف در اردو مدعی هستید . تصور کنید اگر بازی به  شما نمی‌رسید که ادعای آلبرت پوهوس بودن میکردید. .
اگر قرار است آموزشی داده شود این آموزش در اردوی آخر و ۹۰ درصد تیمی، و ۱۰ درصد فردی خواهد بود. شما که خود استاد بی‌ چون و چرای بیسبال هستی‌ باید بدانی‌ که انگولک کردن بتینگ افراد در فاصله کم جز بهم ریختن آنها سودی نخواهد داشت. همینطور عوض کردن استیل گرفتن یا پرتاب کردن آنها. علاوه بر این فرض بر این است که اگر شما به تیم ملی‌ دعوت شودی بلدی توپ را بزنی‌ و بگیری. در تیم ملی‌ برنامه‌های تیمی و آنهم در اردوی اخر انجام خواهد شد.
 آقای محسن محمدی در تیم خود نیز دی اچ‌ هست. بنابر این به منتظر ماندن عادت دارد. هر گاه ایشان در تیم خود پست دیگری بازی کرد من هم در تیم ملی‌ در پست دیگری از ایشان استفاده می‌کنم که منتظر نماند و سردش شود.
 اینکه من گفتم بازیکنها نباید با همشهریهایشان گرم کنند در جهت آشنایی بیشتر بازیکنان با یکدیگر بود. نمیخواستم سمنانیها یکور، بوشهریها یک ور ، گیلانیها یک ور تمرین کنند. اینها قرار است فردا در تیم ملی‌ با هم بازی کنند. از شما که استاد بی‌ چون و چرای روانشناسی‌ هستی‌ انتظار داشتم درک کنی‌.دلیل اینکه گفتم پیچرها و کچرهای همشهری با هم نباید بیفتند هم همین بود. آقای بختیاری با آقای شبانی جفت هست ولی‌ شاید آقای شبانی انتخاب نشد، آیا نباید اینها خودشان را با کچرهای دیگر وفق بدهند؟ البته شما خودتان استادی و احتمالاً روش‌هایی‌ که در تیم سمنان اعمال میکنی‌ همانطور که تا الان جواب داده در آینده هم خواهد داد ولی‌ ما هم نیتمان خیر بود.
 در مورد کچر و پیچر گیلان هم، دیگه شرمنده ... چون آقای رانگا بازی قبلیش خوب بازی نکرده بود، خواستم قبل از تصمیم‌گیری در موردش یک دفعه با کچر خودش ببینم. قول میدم دفعه بعد از شما قبلش کسب تکلیف کنم.
آقای برزگر در خاتمه خدمتتان عرض کنم واقعاً برای رفتار بسیار غیر حرفه‌ای شما متاسفم. من ممکن است بابی ولنتاین نباشم ولی‌ شما دوست من اصلا در جایگاهی‌ نیستی‌ که در مورد مربیگری من قضاوت کنی‌...
 یادمه هر وقت مادرم زنگ میزد من سر زمین بیسبال بودم. همیشه بهم میگفت اینهمه میری بیسبال پس دنبه ات کو؟ منظورش این بود که "چی‌ عایدت شده؟" حالا من همین سؤال را از شما دارم آقای برزگر سفرهای فدرسیون را به کرهٔ و تایلند رفتی‌، کلاسهای فدراسیون را شرکت کردی، خدای برنامه ریزی تمرین هم هستی‌.....دنبه ات کو؟ چرا نتونستی سمنانو یک دفعه قهرمان کنی‌؟ چرا تو بازیهای لیگ نه به عنوان پیچر و نه به عنوان بتر موفق نبودی (مدارکشم هست) ... دوست عزیز، اگر امثال جولیو میاد بهت میگه تو اینی و انی‌ برای اینه که خدا تومان پول میگیره، هر کی‌ هم باهاش دو کلمه انگلیسی‌ صحبت کنه خوشش میاد. اون امثال حسین عابدینی را اصلا نمی‌بینه. اون آمده پول را پارو کنه، دخترارو ماچ کنه، بره ... اما من نه ... من حق حسین عابدینی را به تو نمیدم ... هر چقدر هم دوست داشتی کولی بازی در بیار!