استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

ای بابا... اینا جا موند!



هیچی‌ بدتر از این نیست صبح بلند شی ببینی‌ یک قسمت از طومار که نوشتی‌ گذاشتی‌ تو بلاگت جای مونده ... دروغ گفتم، انتخاب کردن برای تیم ملی‌ و قانع کردن متوهمین از همه چیز بدتره ....
راستی‌ آقای برزگر، وقتی‌ میفرمایید تجربه کافی‌ در آن پست را نداشتید منظورتان این است که بعد از ۱۰- ۱۲ سال تجربه کافی‌ برای بت بدست گرفتن و زدن توپ نداشتید؟ چون من همان چیزی را به شما گفتم که به آقای وفائی گفتم ... گفتم شما بخاطر بت کردنت به اردو دعوت میشوی. اوتفیلد هم جایی‌ بود که من قرار بود در آنجا جایت بدهم. یعنی‌ بازیکنی که در عرض ۳ ماه قرار بود "بهترین پیچر غرب آسیا" بشه، نمیتونست در عرض یک ماه بهترین بتر در میان ۳-۴ نفری که با وی رقابت میکردند بشه؟ شما ۱۰-۱۲ سال وقت داشتی بهترین پیچر غرب آسیا بشی‌ وایسادی وایسادی شب امتحان؟؟؟ بس که از این شاخه به آن شاخه پریدی، یک روز پیچر، یک روز کچر، یک روز اوتفیلد، یک روز شورت استاپ!

می‌پرسی‌ اگر آمارت ضعیف بود چرا انتخابت کردم؟ چون اگر نمیکردم همین جنقولک بازیها را از همان موقع در می‌آوردی. گفتم بیارمت اگر خوب بودی که انتخابات می‌کنم، پدر کشتگی که باهات ندارم و اگر بد بودی شاید انقدر مرد باشی‌ که قبول کنی‌ بد بودی . همانطور که وقتی‌ دیگر سمنانیها انتخاب نمی‌شدند و شما می‌شدی شما مثل یک مرد قبول میکردی و هیچ چیز نمیگفتی!!! اگر هم قراره  کولی بازی در بیاری حد اقل ۴ نفر تو اردو دیدنت و روت نمیشه حاشا کنی‌. مگه یاسین شریفی نبود. تو اردو حتا یک بازی هم بیص ۱ نذاشتمش، شورت استاپ بازی کرد، بیص ۲، اوتفیلد ...به اونم گفته بودم بگن که فرست بیص نمیزارمش و فقط باید بزنه. ۴ تا ارور تو زمین داشت، ولی‌ زد، بانت کرد، دوید و انتخاب شد. بدون در نظر گرفتن ارور هاش. آقای برزگر، آقای شریفی نصف شما هم تجربه ندارد. سنشم کمتره. مثل شما سابقه ملی‌ در پاکستان و یا سفر کره یا تایلند هم ندارد. ولی‌ آنقدر درک از بازی تیمی دارد که بدند باید همانجایی بازی کند که مربی‌ تشخیص میدهد. و همان کاری را بکند که مربی‌ از وی میخواهد. بدون اینکه مثل شما بازیکن حرفه‌ای چهار ستون بدنش به لرزه بیفتد. آقای علینقی تمام عمر  بازی اش را که طولانیتر از عمر بازی شما نیز هست شورت استاپ بازی کرده ولی‌ وقتی‌ به بیص ۲ فرستادمش بدون سر و صدا رفت و انتخاب هم شد. فرق بازیکنان حرفه‌ای با بازیکنانی که اردوی تیم ملی‌ را با کودکستان اشتباه گرفته اند همین است. این که شما شبها خواب راجر کلمنس میبینی‌ به من مربوط نمی‌شود راکت جان.  شما اگر قرار بود فورکبال و کرو بال و ... ۴ نوع پیچ بندازی تو این همه سال انداخته بودی. ما که جز فست بال که جدیدا هم زیاد فست نبود چیزی از شما ندیدیم. اگر میبینی‌ امثال باطنی و احمدی الان آقا رجب، آقا رجب میکنند بخاطر اینه که منافع یکسانی با شما دارند. یک روز در آینده مشخص میشه چقدر جدی میگیرنت.
 در مورد اینکه من همه سفر‌ها را میروم. من در این ۱۷ سال دو بار با تیم ملی‌ به هند و پاکستان رفتم که در پاکستان شما هم حضور داشتید. وقتی‌ هم بقیه که خیلی‌‌هاشون هم دیگه نیستند که تجربیات سفرشون را به دیگران بدهند به دوبی، تایلند، فیلیپین، کره، ایتالیا، ازبکستان، مالزی و غیره رفتند من این کولی بازیهای شما را در نیاوردم. انجمن ارث پدری من و شما نیست که در تمام سفرها حضور داشته باشیم.
 در ضمن جالبه که شما از من انتظار داری که به عنوان یک بزرگتر در مقابل کولی بازی‌های شما سکوت کنم. جالبیش اینجاست که شما مثلا مسول روابط عمومی‌ این انجمن هستید. ظاهرا یکی‌ باید کلمه روابط عمومی‌ و معنی‌ آنرا در فرهنگ دهخدا به شما نشان دهد. فکر نمی‌کنم در تعریفش تهمت زدن، نشر اکاذیب در مورد مربی‌ تیم ملی‌ وجود داشته باشد... آقای برزگر امریکایی‌ها می‌گویند "در بیسبال گریه وجود ندارد" ... اگر به بچه بازیهای خود ادامه دهید مجبور میشوم بدون شام به اتاقتان بفرستمتان و تا یک هفته هم اجازه دیدن کارتون را نخواهید داشت. حتا اون قسمت از باگز بانی‌ که بیسبال بازی میکنه!