استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ اسفند ۲, سه‌شنبه

باشد تا فرشته در آید ...




در هفته اخیر پس از اعلام اسامی بازیکنان انتخاب شده تیم ملی‌ بحث و انتقادات زیادی در سایتها و بلاگ‌های مختلف شد. تقریبا هدف تمام انتقادات من بودم. و در این مدت دوستان لطف داشتند و مرا باعث و بانی‌ هر آنچه در تاریخ بیسبال ایراد داشته دانستند. از نداشتن علم مربیگری و پارتیبازی گرفته تا بی‌دینی و نا سالم بودن... فکر می‌کنم اگر بلاگ بعضی‌ دوستان جا داشت زدن برجهای دو قلو را هم باید گردن میگرفتم.دوستان به من هم اکتفا نکردند و به سراغ بازیکنان تیمم رفتم. فلانی سیگار میکشه ... مثل اینکه ما نمی‌دانیم در تیمهای دیگر کی‌ قلیون میکشه یا بدتر مواد مصرف میکنه. فلانی نمی‌تونه راه بره ... ممکنه ... ولی‌ ۱۵ ساله داره استرایک اوتت میکنه! ...هیچ کدومشون هم نمی‌فهمند که این تیمی که بهش میتازید و ضایع‌اش می‌کنید پر افتخارترین تیم ایرانه ... با ضایع کردنش خودتونو که سالها بهش باختین ضایع می‌کنید ...بگذریم...قصد نداشتم دوباره شروع کنم ... به قول شاملو "کسی‌ که برای نفهمیدن پول میگیره را نمیشه بهش فهموند"!

من در اکثر موارد سعی‌ کردم با مدرک، دلیل و آمار برایشان توضیح دهم که بدبینیهایشان بی‌مورد است. اگر چه به عنوان سر مربی‌ تیم ملی‌ هیچگونه وظیفه‌ای در این قبال نداشتم. ولی‌ من همیشه سعی‌ کردم بدبینیها را از بین ببرم ... نشد ... برای مردم ایران همیشه آسونتر بوده که کمبودها و کمکاریهاشنو گردن دیگران بیندازند تا اینکه خودشان به گردن بگیرند... به‌هرحال ...نشد که نشد ...

مسابقات پاکستان برای بیسبال ما فوق‌العاده مهمه... اگر موفقیت نسبی‌ نشون ندیم ۶ سال دیگه باید صبر کنیم تا اعزام شویم. در حال حاضر آرامش کلی‌ تیم بخاطر حواشی ایجاد شده به هم خورده. دوستان در عین اینکه بقیه را دعوت به آرامش میکنند کم مونده روی دیوار اتاق خواب من دری وری بنویسند ... این قابل قبول نیست ...آنهائی که منو میشناسند میدونند من به طرز وسواس واری به مهم نبودن فرد و مهم بودن تیم اعتقاد دارم. ... من هم عضوی از این تیم هستم ... هدف موفقیت تیم هست ... برای موفقیت آرامش تیمی لازم است ... مادامی که من هستم حالا به حق یا به نا حق این آرامش وجود ندارد ...بنابر این اینکه چکار باید کرد ساده است...

بنده بدینوسیله استعفای خود را از سر مربیگری تیم ملی‌ بطور مجازی اعلام میدارم ... استعفای رسمی‌ اینجانب فردا تقدیم انجمن خواهد شد.

امیدوارم دوستان هم روحیه تیمی خود را نشان دهند و تیم ملی‌ و سر مربی‌ جدیدش را بدون توجه به نفع شخصی‌ حمایت کنند.

با آرزوی موفقیت برای تیم ملی‌ و سر مربی‌ جدید

 
جناب آقای عاصمی
ریاست محترم فدراسیون بیسبال و سافتبال
نظر به اینکه موفقیت در مسابقات بیسبال غرب آسیا که در فروردین ماه سال آینده در پاکستان برگزار میشود برای بیسبال ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به این نکته که برای حاصل شدن این امر مهم تیم ملی‌ نیاز به آرامش و حمایت همه جانبه جامعه بیسبال دارد و به نظر اینجانب این آرامش و حمایت در شرایط کنونی با وجود من به عنوان سر مربی‌ تیم ملی‌ امکانپذیر نیست، لذا استدعا دارم با استعفای اینجانب موافقت نمائید.
امیدوارم این تغییر آرامش لازم را به تیم ملی‌ بازگردانده، این تیم بتواند با قدرت هر چه تمام در مسابقات شرکت کرده و همه ما را سربلند کند.

با تشکر از حمایتهای جنابعالی و آقای صفاییان در مدتی‌ که افتخار همکاری با شما را داشتم و با آرزوی موفقیت برای سرمربی جدید تیم ملی‌.

با احترام
مهرداد حاجیان