استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

سوالها، جوابها و انگیزه ها

ظاهرا علیرغم اعلام استعفای من نیزحضرات مصر هستند تا نابود کردن این تیم و این سفر از پای ننشینند. ظاهراً مشکل فقط با سر مربی‌ بودن و انتخاب من نیست، مشکل کاملا شخصی‌ می‌‌باشد. در غیر اینصورت با استعفای من میباید این مسائل میخوابید.
چقدر قشنگتر بود که اول این جلسه کذایی که همه هی‌ صحبتش را میکنند انجام میشد و سپس در صورت به نتیجه نرسیدن، حملات شخصی‌ صورت می‌گرفت. به هرحال اینطور نشد و دوستان خط خورده و دشمنان قدیمی فراکسیونی تشکیل دادند و بسیار زیبا و سیستماتیک از همه طرف هجوم آوردند.
چندین نکته برای من جالب است ... جالبترین حرکات و صحبتهای آقای برزگر می‌‌باشد. این دوست عزیز ما ۶ سال پیش تشخیص داد که بنده به درد تیم ملی‌ نمیخورم. ولی‌ چون برای سفر قبلی‌ پاکستان انتخابش کرده بودم شکایتی نداشت. در این ۶ سال هم با وجود اینکه متوجه شد من در حال نابود کردن بیسبال هستم هیچ صحبتی‌ نکرد. وقتی‌ من سر مربی‌ تیم ملی‌ شدم، ایشان به عنوان مسئول روابط عمومی‌ جزو اولین کسانی‌ بود که متوجه انتصاب من شد. باز هم حرفی‌ نزد و سعی‌ نکرد تیم ملی‌ را از چنگال ناسالم و نابلد من در بیاورد. بعد ایشان انتخاب شد، باز هم چیزی نگفت ... از سمنان فقط ۴ نفر انتخاب شد ...باز هیچ نگفت ... جلال چنگیزی انتخاب نشد ( قبول دارم که در مورد ایشان اشتباه کردم، کاشف هم بهم یاد آوری کرد) ...ولی‌ راکت رجب بازم هیچ نگفت ... ممکن است امید به این داشته که من توبه کرده باشم و پارتی بازی و بدجنسی را کنار گذاشته باشم ولی‌ حتما می‌دانست که منی‌ که بقول ایشان اطلاعاتم کمتر از بازیکنان است صلاحیت رهبری تیم ملی‌ یک کشور ندارم ... نمیدانست؟ ایشان می‌دانست که من به ایشان گفته بودم که باید اوتفیلد بازی کند. ایشان می‌دانست من از قبل به آقای وفائی گفتم که از ایشان فقط می‌خواهم توپ را بزند و اگر زد جایی‌ برایش پیدا می‌کنم، نمیدانست؟ ایشان می‌دانست که این تغییرات ناسالمی که من میدهم بخاطر حسادت و بدجنسی است و اگر هم نیست بخاطر این است که از بیسبال چیزی نمیدانم، نمیدانست؟ ولی‌ کسی‌ که قرار بود ۳ ماهه بهترین پیچر غرب آسیا شود هیچ نگفت. اردو شروع شد، هیچ نگفت، اردو تمام شد ... هیچ نگفت ... نگفت ...نگفت تا اسامی اعلام شد ... وقتی‌ اسم خودشو تو لیست ندید یک دفعه به فکر نجات بیسبال افتاد. حالا من قضاوت را میگذارم به عهده شما ...آقای برزگر جوش بیسبالیستهای مظلوم سمنان و ایران را می‌خوره یا جوش خودشو؟ آقای برزگر مطمئن بود که هر چقدر هم در اردو بد ظاهر شود من جربزه خط زدنش را ندارم ... اشتباه فکر کردی دوست من ... آقای برزگر به قول پدرم شما "قاچ زین را بچسب ‌اسب سواری پیشکشت " ... شما اول بهترین پیچر سمنان بشو بعد راجع به بهترین پیچر غرب آسیا با هم صحبت می‌کنیم. شما یک بازی در سمنان در لیگ استارت نکردی. تمام بازی‌های مهم را حسین و جلال انجام دادند. اگر میتوانستم زمان را برگردانم جلال را به جای شما دعوت می‌کردم. آنوقت میتوانستید حملاتتان را از همان آغاز اردو شروع کنید.
آقای برزگر شما صحبت پارسال و پیارسال و سه سال قبل و پنج سال قبل را می‌کنید. من آنقدر بی‌ انصاف نیستم که قبول نداشته باشم شما زمانی‌ پیچر خوبی‌ بودی. ولی‌ اگر قرار باشد بنده عطف به ماسبق بکنم باید آقای حیدری، میرزا ئیان را هم به اردو دعوت می‌کردم. شما در یک سال اخیر پیچر خوبی‌ نبوده اید. هیچ بازی را هم استارت نکردید. کجای این موضوع درکش برای شما مشکل است. آیا من باید به حساب حرف شما که شما قرار است بهترین پیچر غرب آسیا شوید و تیم را سوم کنید شما را به عنوان پیچر انتخاب کنم؟ آیا اونجوری مربی‌ فهیمی میشوم؟ شما به عشق استرایک اوت کردن در این چند سال اخیر آنقدر پیچ کردید، آنقدر زور زدید تا دست خود را خراب کردید. خدا را شکر که رفتید کره و یاد گرفتید پیچرها نمیتوانند ۶۰۰ تا پیچ در سه روز بیندازند و همه بازیها را استارت کنند. بگذریم ...
آقای برزگر، بله بنده قبل از اینکه مربی‌ فول تایم بشم، مربی/ بازیکن بودم. در آن مدت هم تیمم بجز یکسال که دوم شد، بقیه سالها اول شد. میتوانید از قدیمی‌ها بپرسید. تازه علم شما را هم نداشتم. کره هم نرفته بودم، تایلند هم نرفته بودم. بله شما درست میفرمایید کار سختیست. ولی‌ من بر عکس شما که دوست دارید هر دو را انجام دهید موفقیت تیمم را به موفقیت شخصی‌ ترجیح دادم و بازی را کنار گذاشتم. صحبت من این است، اگر شما در این حد خود را سطح بالا میدانید که برای تیم ملی‌ تز‌ می‌دهید چرا این تز‌ را برای سمنان پیاده نمیکنید. و اگر می‌کنید، باید یک دوازدهم من بی‌ دانش با تمرینات غلطم مقام قهرمانی داشته باشید.
ظاهراً آقای برزگر شما اعتقادی به آمار و ارقام و دلیل و مدرک ندارید ... نگاهی‌ به ادعا‌های خود بفرمائید.
۱-ادعا: پیچری که قرار بود بهترین پیچر غرب آسیا بشه ... واقعیت: پیچری که در مسابقات لیگ خوب نبود و در لیست انتخابی هیچکدام از سه مربی‌ قرار نداشت (آقایان امامزاده‌ای و بهرامپور در صورت عدم صحت میتوانند همینجا تکذیب کنند)
۲-ادعا: بنده چیزی از مربیگری نمیدانم و ایشان اطلاعاتشان
بیشتر است...واقعیت: بنده ۱۲ مقام قهرمانی دارم، آقای برزگر صفر
۳-ایشان از ۶ سال قبل می‌دانستند من چه موجود خبیث و چه مربی‌ بدی هستم ... واقعیت: ایشان ۶ سال سکوت کردند، وقتی‌ مطمئن شدند انتخاب نمیشوند افشاگری کردند ... فکرش را بکنید اگر ایشان این افشاگری را ۶ سال پیش کرده بود الان بیسبال ایران بدون وجود مسبب همه بدبختیها ۶ سال جلو میافتاد ... چه خیانتی کردی آقای برزگر!
مورد دیگر اینکه ...اردوی "آن جوان رعنای بی‌ ادعای سیه چردهٔ دومینیکنی" (حرفت را بزن دوست من چرا شعر میگی‌؟) اگر اشتباه نکنم در انزلی و در هوای خوب برگزار شد بنابر این نه نگران باران و برف بود نه روز هاشو مثل مال من به ۴ روز تقلیل دادند. بنابرین وقت داشت کارهای آموزشی انجام بده. بنده در اردوی "انتخابی" نه "آمادگی" ۴ روزه که یک روزشو بوشهریها دیر آمدند و یک روزشم بارون ازمون گرفت فرصتی برای آموزش نداشتم و اگر ۴ تا دی اچ‌ داشتیم برای این بود که همه یک تعداد نوبت زدن داشته باشند و دیده شوند. البته شما مقایسه ات را بکن و اجازه نده یک وقت خدای نکرده اختلافاتی که بین امکانات و شرایطی که برای ایشان بود با شرایط اردوی من در صحیح بودن مقایسه ات خللی ایجاد کنه ... هر چی‌ باشه واقیعتها اینجا نقشی‌ ندارند و هدف خراب کردن منه.
راستی‌ یک مورد هم در مورد شاهبین و بلاک کردن بگم... اینو میتونه کلمه به کلمه با فرشید ولیزاده که آنجا بود چک کنی‌(میدونم که نمیکنی‌ چون علاقه‌ای به حقیقت نداری،  هدف چیز دیگریست)
شاهبین سمیعی توسط فدراسیون وقت به عنوان کمک مربی‌ به من تحمیل شد. من می‌دونستم
شاهبین چیزی از مربیگری نمی‌دونه ولی‌ چون کچر بود خودش رفت بالا سر کچرها. یک تعداد از پیچرها اینور داشتند پیچ میکردند. فکر می‌کنم فرهاد صناعی بود ولی‌ مطمئن نیستم کچر ایستاده بود. هر دفعه می‌خواست بلاک کنه بجای اینکه پاهاشو باز کنه، پاهاشو می‌بست. من هی‌ داد میزدم که باز کن پاتو. ۲-۳ دفعه این اتفاق افتاد. فرشید اومد منو کشید کنار گفت آقای حاجیان شاهبین انور داره به کچرا اینجوری یاد میده، میگه باید پاهاشنو ببندند. من گیر کرده بودم یا باید شاهبین را جلو بقیه خراب می‌کردم که چون کمک مربی‌ خودم بود تًف سر بالا بود، یا جلوشو می‌گرفتم که دیگه "آموزش" نده...اومدم شلوغش کردم که اینجا جای یاد دادن نیست. این عین واقعیت هست. میتونی‌ با فرشید چک کنی‌... مهم هم نیست باور کنی‌ چون کار ما از این چیزها گذشته ...
تمام دوستانی که صحبت از آقای امامزاده‌ای میکنند، ایشان و آقای بهرامپور در تک تک انتخابات دخیل بودند. اینو خصوصاً به اون دوستان بوشهری میگم که گیر دادند چرا از بوشهر انقدر از البرز انقدر ... مطمئن باشید لیست آقای امامزاده هم وقتی‌ ایشان سر مربی‌ شدند حد اکثر بیش از ۱-۲ مورد با لیست فعلی‌ فرق نخواهد داشت و فکر نمی‌کنم این جواب فوج ناراضیها را بدهد.
اگر صحبت از مربی‌ خارجی‌ می‌کنید، این صحبت یا باید مدتها قبل انجام میشد و یا اینکه بعد از این مسابقات انجام شود. چون در این مدت کم غیر ممکن است. خیالتان را راحت کنم با این بودجه انجمن فکر نمی‌کنم در آینده هم اتفاق بیفتد. وقتی‌ هم افتاد یک عده‌ دیگر خط خورده مثل شماها پیدا میشوند و زیر آبش را میزنند. همانطور که زیراب قبلی‌ را زدند. من پیشنهاد می‌کنم به همین مربیان داخلی‌ بچسبیم که وقتی‌ زیر آبشون خورد حد اقل میلیونها تومن خرجشون نکرده باشیم ... یادتون باشه دلار هم رفته بالا... حالا ما گفتیم، خود دانید!
راستی‌ این آرمین منو کشت ... بچه خوبی‌ هم هستا ولی‌ زود جوگیر میشه ... بابا دلیل اینکه از بوشهر ۴ تا هست اینه که ۲ تا دیگه که انتخاب میشدند آقای واعظ زاده در اردو نبود، آقای شبانی هم یک روز بود. از انجایی که ما هم در پست شورت استاپ/ ترد بیص مشکل داشتیم و هم در پست کچر به احتمال زیاد هر دوشون انتخاب می‌شدند. حالا لابد میگی‌ ۲ تا دیگرو جاشون میزاشتیم که اون موقعه میگم شرمنده افکار جوگیرتم ... بلیت هواپیما نیست که لیست انتظار داشته باشه ...جایگزین نداریم. باژوند را هم چون مطمئن نبودیم بتونه سر موقع پاسپورت بگیره و کاراشو درست کنه مجبور شدیم تو لیست به اصطلاح ذخیره بگذاریم... در واقع لیست ذخیره یا اصلی‌ وجود نداشت، مجبورمون کردن تفکیک کنیم.
آخرین مورد اینکه، اگر در هر کدوم از شما هنوز کوچکترین حس انصافی مونده، یک لیست از ۱۸ نفری که به نظر شما باید انتخاب بشند درست کنید و اینجا بگذارید. این کار را که کردید میبینیم چند نفر انتخابات شما را منصفانه میدانند. میدانم هیچ کس جربزه‌اش را ندارد ... یادتان باشد که به نام خود اینکار را بکنید تا بتوانید جوابگو باشید. همه کلی‌ حرف میزنند که انصاف نبود. ولی‌ دیکته نانوشته غلط ندارد ... شما بفرمائید منصفانه انتخاب کنید. آقای برزگر شما ظاهرا دل‌ شیر داری شما اول برو ... راستی‌ آقای برزگر، آقایان رامین احمدی و سعید باطنی که الان دوش به دوش شما میجنگند در لیست شما خواهند بود؟ آقای احمدی در لیست شما چه کسانی‌ خواهند بود؟ ناشناس معروف تو چی‌؟  آرمین تو لیست تو چی‌؟ ببینیم چقدر مردید ... آقای خلیق مردونگی شو نشون داد و بی‌ درنگ لیستو درست کرد. البته میگفت باید تست بگیریم و اینا ... البته جولیو بدون تست ایشون را انتخاب کرده بود برای همین نمی‌دونم تست موضوعش چیه ... ولی‌ تو لیست ایشون فقط ۲ بوشهری بود ولی‌ ۴ تا از گیلان ... بخدا... میتونی‌ ازش بپرسی‌ ...خواستید برید تو فیسبوک چک کنید... تازه عارف زاده را هم گذاشته بود لفت فیلد. تازه رامین احمدی و کیان هم تو لیستش نبودند ... اگر فکر می‌کنید دارم موش میدوانم و به جون هم  میندازمتون  درست حدس زدید... اون اتفاقی که قراره بعدا بیفته بذار حالا بیفته ... برای روزی که رجب شد مربی‌ تیم ملی‌، امیر خلیق شد مربی‌ تیم ملی‌، آرمین شد مربی‌، رامین احمدی شد مربی‌، ناشناس معروف شد مربی‌ تیم ملی‌ ... بذار ببینیم میتونید با هم کنار بیاین؟ ... فکر می‌کنم جوابشو خوب میدونید ...