استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ آذر ۱۳, یکشنبه

تصمیمات جدید انجمن



در جلسه‌ای که امروز در انجمن بیسبال و سافتبال برگزار شد مقرر شدکه  تورنمنت افغانستان که یک بار به خاطر بد قولی افغانها عقب افتاده است، در دهه فجر برگزار شود.همچنین دور نهایی‌ مسابقات لیگ، اسفند امسال، با توجه به وضعیت آب و هوا در کرج و یا یکی‌ از استانهای جنوبی برگزار شود. بدین ترتیب مسابقات قهرمانی کشور سال ۹۰ که از اهمیت بیشتری برخوردار است استثناً در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد. دلیل اصلی‌ این تصمیم بار مالی‌ زیاد برگزاری تورنمنت افغانستان و مسابقات قهرمانی کشور که معمولا با بیش از ۱۰ تیم برگزار میشود در طیّ سه ماه آخر سال است.
این تصمیم همچنین وقت کافی‌ به استانهای شمالی‌ برای آمادگی ولو در سالن خواهد داد. همچنین به همه تیمها فرصت خواهد داد تا در فروردین و بخشی از اردیبهشت در هوای آزاد تمرین کرده، برای مهمترین مسابقات کشور یعنی‌ قهرمانی کشور آماده شوند.

همچنین تصمیم گرفته شد که از این پس در مسابقات باشگاه‌های کشور یکی‌ از تیمهایی که در دور اول حذف شده، در صورتی‌ که تمام هزینه‌های میزبانی دور دوم را به عهده بگیرد به عنوان تیم پنجم در دور دوم مسابقات شرکت کند. این مخارج شامل ایاب و ذهاب داخلی‌ تیمها، اسکان و غذای تمام تیمها میباشد. در صورتی‌ که بیش از یک تیم مایل به میزبانی باشد، انتخاب نهایی‌ با کمیته فنی‌ بر اساس امکانات بهتر میزبانی خواهد بود.
علاوه بر این، انجمن شرکت بازیکنانی که تیمشان در دور اول حذف شده اند را در تیمهایی که به دور نهایی‌ رسیده اند ممنوع اعلام کرد.