استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ آذر ۲۵, جمعه

توهّمات یک دلسوز بیسبال


ناشناس معروف گفت

باشه
قضاوت را میگذاریم با افرادی که مطالب را خواندند.
من به هیچ کس تهمت نزدم ولی شما در نوشته هایت سیاست بچگانه ای هست که عاقلان که سهل است امثال مثل من جاهل نیز متوجه میشوند.
بی ادبی نیر در نوشته های حضرت عالی مشهود است که اصلا مورد بحث نیست.من در مورد بیس بال و آینده آن سخن میگویم شما در مورد خود و آینده خودتان.
دوست عزیز این را بدان که اگر بیس بالی هست بخاطر وجود نازنین افرادی است که در جای جای ایران آن را حفظ کرده و با حضور و بدون حضور شما نیز ادامه خواهند داد.بیس بال ورزش بزرگی است که با این باد ها نمیلرزد .من سخن از یکپارچگی ویکدلی میزنم شما از خود نمایی.اگر من خودم را معرفی نمیکنم این است که در خیالات واهی خود غرق بمانی و بدانی بیس بال در هر شرایطی زنده است.بیا و دست به دست دیگران آنر گسترش دهیم و به تمام ایران معرفیش کنیم .این کار بسیار ساده است ولی احتیاج به یکدلی و یک رنگی دارد .
۱۵ دسامبر ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۵۷ 
مهرداد حاجیان گفت...
هر کس جمله زیر را ترجمه کند یک دستکش بتینگ جایزه دارد!

"
اگر من خودم را معرفی نمیکنم این است که در خیالات واهی خود غرق بمانی و بدانی بیس بال در هر شرایطی زنده است."

-
آقا ناشناسه
۱۵ دسامبر ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۰۴ 
مهرداد حاجیان گفت...
آقای ناشناس ناشی‌،
دوست عزیز، احساست را درک می‌کنم. هر چقدر تقلا میکنی‌ بیشتر در باتلاق فرو میری. وقتی‌ گفتی‌ زرنگ هستم درست گفتی‌. زرنگیم این بود که این فرصت را به تو بدم تا خودت خودتو بی‌ اعتبار بکنی‌. خیال کردی برای چی‌ اجازه میدم تو بلاگم بنویسی‌؟ بخاطر اینکه برخلاف تو آنقدر عقل دارم که بدانم آنهایی که مرا میشناسند و مرا قبول دارند با اراجیف یک آدم بزدل و بی‌ هویت نظرشان در مورد من عوض نخواهد شد. از طرف دیگر آنهایی هم که به دلایل درست و غلط مرا قبول ندارند هم که تصمیم خود را گرفته اند و اگر ۷ تا فرشته از آسمان به پایین بیایند و مرا تأیید کنند باز هم در نظرشان تغییری پیدا نمی‌شود. این وسط تو میمانی و بی‌ جربزگی تو. شاید دیگر کسانی‌ که در بلاگ‌های مختلف بدون معرفی‌ خود علیه افراد مختلف چرت و پرت می‌نویسند، سرنوشت تو و دست و پا زدنهای احمقانه تو را ببینند و برایشان درس عبرت شود.

راستی‌ این یک مطلب آخرم بگم ... من واقعا دلم برات میسوزه ... بد جایی گیر کردی ... از یک طرف از من وحشت داری، از طرف دیگه از من بدت میاد. بدبختیت اینه که حتا اگر اسمت را هم بگی‌ احتمالا کسی‌ نمیشناستت یا اگر میشناستت قبولت نداره ... اصلا دوست ندارم جای تو باشم.
۱۵ دسامبر ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۳۳ 
مهرداد حاجیان گفت...
<<<من به هیچ کس تهمت نزدم ولی شما در نوشته هایت سیاست بچگانه ای هست که عاقلان که سهل است امثال مثل من جاهل نیز متوجه میشوند.
<<<
ناشناس معروف گفت...
حاجیان خیلی زرنگی
باز این بیس بال سیاسی رو خودت راه انداختی که
که همه رو به جون هم بیاندازی.
خودت مینویسی و خودت جواب میدی
تا اینطوری به همه بگی خودت خوبی و خیر بیس بال رو میخوای و بقیه بد هستن و شر بیس بال.
<<<
بی ادبی نیر در نوشته های حضرت عالی مشهود است که اصلا مورد بحث نیست.
یک مورد دیگر هم بگم برم ۲۴ را نگاه کنم جای هیجانیش رسیده ...
من هیچگاه به شما بی‌ ادبی‌ نکردم ... اگر شما را بزدل و بیهویت خواندم بخاطر این است که این القاب برازنده شما می‌‌باشد ... شما کسی‌ را که از پشت مانیتور به دیگران تهمت می‌زند چه می‌نامید؟ ...مثل این است که بگویم الاغ، حمال خوبی‌ است ... فکر نمی‌کنم به الاغ بر بخورد یا آنرا بی‌ ادبی‌ محسوب کند ... اگر دزدی را بگیرند، وی را دزد خطاب میکنند و به دزده نباید بر بخورد ... به عبارت دیگر اگر لقبی شایسته کسی‌ باشد که بی‌ ادبی‌ نیست ... حالا اگر شما واقع بزدل را دوست نداری، از پشت مانیتور بیرون بیا و ثابت کن که بزدل نیستی‌.
۱۵ دسامبر ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۰۱ 
ناشناس معروف گفت...
چرا الکی اذهان رو مخشوش میکنی
من اصلا با تو کاری ندارم که بخوام خودم رو معرفی کنم.
یک نفر هم پیدا شده داره واقعیت ها رو میگه تو حرفاشو به نفع خودت بر میداری تا محبوبیت جذب کنی؟
آقای زرنگ منو کسی نمیشناسه و نخواهد شناخت .مهم اینه که چند مطلب برای روشن شدن ذهنها بگم تا یقه بدونن تو برای اینکه مربی تیم ملی باشی و همه کاره حاضری گوشت و استخوان رو با هم بخوری.
ولی مهم نیست .یک روزی بقیه لیاقتشون رو نشون میدن .
خدا رو شکر جوانهای امروز بیس بال ایران با عشق و علاقه دارن کا میکنن و همه میدونن که آینده ی نزدیک تو دستاشونه .اینو واسه این میگم که تو مثل کنه به تیم ملی و بهترین بودن چسبیدی که نمیدونی اگه چند وقت ولش کنی تفکرات جدید و افراد جدید دلسوزانه تر کار میکنن و با فکر مدیریت جدید راههای خوبی پیش پای بیس بال ایران میزارن.
مثلا رجب برزگر که خداییش داره تلاش میکنه که هم خودشبره بالا هم بیس بال رو با خودش ببره که اون هم احتیاج داره یکی بالا سرش باشه . یا علی امام زاده که تو بوشهر انقلاب خوبی راه انداخته و حالا حالا ها اگه تیمش رو تو به هم نپاشی بهترینه و حق علی تو مربی بودن تیم ملی محفوظ.
باز هم قضاوت با بچه های شهرستان
ولی خداییش اونا هم دارن کم میزارن چسبیدن به یقه تو واسه تیم ملی و یادشون رفته که اگه تیمشون و شهرشون رو قوی کنند یک روزی نتیجه بهتری میگیرن.
من توبیس بال هیچی نیستم ولی خوب میفهمم که چی داره با کارای شما ها به سر بیس بال میاد همین طور که نزدیک 20 سال نگذاشتین رشد کنه و بعد از 20 سال هم تیم افغانستان واسه بیس بال ایران کلاس میزاره و ناز میکنه.
من روی سخنم با شهرستانی هاست : دخترا - پسرا سریع دست به کار بشین بیشتر کار کنید و نذارید حقتون رو دیگران بخورن.
سمنانی ها –کرمانی ها-گیلانی ها-اصفهانی ها-مشهدی ها-بوشهری ها –خورموجی ها-اراکی ها –هرمزگانی ها –البرزی ها و تهرانی ها زنگ خطر رو واسه خراب کردن لحظات جونیتون تو بیس بال و سافت بال بشنوید و نذارید این لحظات زیبای زندگی ورزشیتون الکی هدر شه سریع دست به دست هم بدید .زیر آب زدن شما رو واسه چند صباح بالا میبره بعد کارتون از روز اول هم بتر میشه. به حاجیان بفهمونین که بیس بال مال همه است و نباید تنهایی نظر بده یا نظر مخالف هاش رو بکوبه و خرابشون کنه.
یا علی
۱۶ دسامبر ۲۰۱۱، ساعت ۲۰:۳۴ 
مهرداد حاجیان گفت...
دوست ناشی‌ من،

آدمی‌ که حرف حق میزنه از معرفی‌ خودش ترسی‌ نداره! حرفشو میزنه و اگر حرفش منطقی‌ باشه بقیه هم تاییدش می‌کنن ... وقتی‌ خودتو معرفی‌ کردی مسئول گفتهات میشی‌ ... نمیتونی‌ هر روز با یک اسم بیای یک چیزی بگی‌ بری ... مجبور میشی‌ برای حرفات دلیل و مدرک بیاری. میبینی‌ که هیچکس جز من محلت هم نمیده ... رسول که نظراتتو پاک میکنه ... آقای وفایی هم که تو رو رسما ضایع کرد. میبینی‌ که هیچکس جز من بهت اجازه نمیده تو بلاگش بنویسی‌ ... منم که وقتی‌ حوصلم سر میره میام یک خورده سر به سرت میذارم میرم ...انقدر هم شیرین عقلی که هنوز نفهمیدی که چرا من بازم اجازه میدم اینجا بنویسی‌ ...

در ضمن... اون یا علی‌ که ته نظرت نوشتی‌ منو کشته ... میگن علی‌ آدم بسیار شجاعی بوده ... جلو ظلم قد علم میکرده ... فکر نمیکنم زیاد قشنگ باشه آدم بزدلی مثل تو اسم علی‌ رو به زبون بیاره ... میگم تو بیا جلو من قد علم کن. وقتی‌ تمام شهرستانیها رشادت تو رو ببینند که چطور جلو من سینه سپر کردی مطمئناً پشتت صف میکشن. بعد میتونی‌ منو از تاج و تخت سلطنت بیسبال بکشی پایین:)))))))

 http://paayeen9.blogspot.com/2011/12/blog-post_13.html#comment-form