استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ آذر ۲۲, سه‌شنبه

بگو عزیزم بگو ... بازم بگو!

گاهی‌ اوقات بهترین ظلمی که میتوانی‌ در حق دشمنانت بکنی‌ اینه که یک تریبون آزاد بهشون بدی تا حرف‌هاشون رو بزنند. پس ما این تریبونو از طریق رسول به این آقای "بیسبال سیاسی" می‌دیم... نمیخواستم جوابشو بدم ولی‌ گاردش خیلی‌ پایین بود!
 موضوع: اعضای کمیته فنی‌ بیسبال ایران انتخاب شد.
وفایی
سه شنبه 22 آذر 1390 11:30 ق.ظ
از سمنان نماینده ای نداریم . چرا؟؟؟؟
پاسخ رسول : نمیدونم.چرا رو باید از عاصمی پرسید؟
---
بیسبال سیاسی
سه شنبه 22 آذر 1390 07:12 ب.ظ
آقای وفایی باید از شما پرسید که چرا نماینده ندارید مگر تو سمنان ازاین گونه پرفسور دارید که چنین ادعایی دارید ؟
این گروه به جز امیرهمایون حیدری دهها سال برای بیسبال زحمت کشیدند و بیسبال را این همه گسترش دادند و به مدارج عالی و مقام های درخور وشایسته رساندند و باید باز دوباره وچند باره باشند تا این رشته جذاب پیشرفت کنه .
این دوستان به هم نون قرض میدهند وبس .
وتازمانی که کارنکنند مثل سالهای گذشته یا درجا میزنیم یا پسرفت داریم و
خدا عاقبت همه ی ماهارو ختم به خیر کنه .
---
آقای وفایی یا مثل بهرامپور دریده باش تا حاجیان از توبترسد و شماروجابدهد
یا مثل امامزاده براش پول خرج کن
یا سکوت کن که خود نشان از هزاران ناگفته هاست .
 ---
 بیسبال سیاسی
سه شنبه 22 آذر 1390 07:14 ب.ظ
آقا رسول عاصمی چیکاره است که از او بپرسد ؟؟؟
درضمن آقای وفایی دیگه ازین سوالها نپرس که تعداد ملی پوشاتون کم میشه البته اگه تیم ملی درکار باشه ....
س س س س س س س س س س
---
مهرداد حاجیان
سه شنبه 22 آذر 1390 09:05 ب.ظ
دوست ناشناس همیشه شاکی‌ ... شاید اگر امثال شما از پشت مانیتور بیرون میآمدند، خودشان را معرفی‌ میکردند و ما را از زحمات زیادی که برای بیسبال کشیده اند و یا بار فنی بالایی که دارند مطلع میکردند، شاید آنوقت امثال شما به کمیته فنی‌ دعوت می‌شدند ... ولی‌ تا وقتی‌ آن زمان برسد ما در کمیته فنی‌ هستیم و شما پشت مانیتور پنهان ؛) البته لیاقت آدمهای بی‌ جربزه بیش از این نیست!

شما صحبت از ترس از آقای بهرامپور می‌کنید ... اینگونه صحبتها از جانب افراد بیوجودی که حتا جربزه معرفی‌ خود را ندارند خنده دار است. همانطور که قبلا گفتم شما از جمله کسانی‌ هستید که از پشت مانیتور حرف زیاد می‌زند ولی‌ رو در رو با دستمال یزدی به دنبال تک تک اعضای همین کمیته فنی‌ می‌افتید. من امثال شما زیاد دیده ام.


به امید روزی که جرات آنرا پیدا کنی‌ تا با من رو در رو شوی و حقت را از من بگیری ... گر‌ چه به نظر نمی‌آید که کلا هدفت جز تفرقه افکنی و تهمت چیز دیگری باشد. امیدوارم اگر روزی خدا پسری بهت داد بر عکس خودت مرد بارش بیاری.
  ---
مهرداد حاجیان
سه شنبه 22 آذر 1390 09:13 ب.ظ
جناب آقای وفائی،

تنها کسانی‌ که در سمنان بار فنی‌ حضور در کمیته فنی‌ را دارند شما و آقای برزگر هستند. از آنجایی که نام هر دو شما به عنوان بازیکن برای تیم ملی‌ داده شده نمیتوانید در کمیته فنی‌ عضو باشید. یکی‌ از وظایف کمیته فنی‌ انتخاب بازیکنان برای تیمهای ملی‌ است. نمیتوان کسی‌ که خود بازیکن میباشد را جزو انتخاب کنندگان قرار داد. در صورتی‌ که شما یا آقای برزگر به عنوان بازیکن با بیسبال خدا حافظی کرده اید مراتب را به فدراسیون اطلاع دهید تا در مورد اعضای کمیته فنی‌ تجدید نظر شود.