استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ آبان ۱۰, سه‌شنبه

برگزاری جلسه هماهنگی برای مسابقه با تیم ملی‌ افغانستان


عصر امروز جلسه‌ای جهت برنامه ریزی برای سفر تیم افغانستان به ایران و مسابقات این تیم در مقابل تیمهای ایرانی در ماه آینده در دفتر آقای عاصمی برگزار شد.
در این جلسه که بیش از ۲ ساعت  به طول انجامید تصمیماتی در مورد زمان و چگونگی‌ برگزاری این مسابقات گرفته شد که این تصمیمات به شرح ذیل است:
۱- مقرر شد که این مسابقات به صورت یک تورنمنت دوره‌ای با حضور تیم ملی‌ افغانستان و ۳ تیم از ایران در قالب تیم ملی‌ و ۲ تیم امید از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ آذر برگزار شود.
۲- این مسابقات ترجیحا در کرج انجام خواهد شد اما اگر شرایط جوّی یاری نکند، این بازیها به یکی‌ از استانهای جنوبی، به احتمال زیاد،  بوشهر منتقل خواهد شد.
۳- برای ۳ تیم شرکت‌کننده از ایران ۶۰ بازیکن با نظر کمیته فنی‌ انتخاب خواهد شد.
۴- مربیگری تیم ملی‌ در این مسابقات به عهده مهرداد حاجیان (البرز) خواهد بود. ۲ تیم امید نیز توسط علی‌ امامزاده (بوشهر) و مهدی بهرامپور (کرمان) رهبری خواهند شد. همچنین مقرر شد این سه مربی‌ به همراه کیوان صفاییان و محمد یزدی کمیته فنی‌ را تشکیل دهند.
۵- کادر داوری این مسابقات متشکل از عباس ندایی، ساسان شادمان منفرد، کیوان صفاییان، محمد حسین شاه محمودی، حمید مایلی و عباس چهار گامه (اسکورر) خواهد بود.
دیگر خبر این که برای مسابقات لیگ جنوب که قرار است ۲۵ آبان ماه در بوشهر برگزار شود تا به حال تیمهای یزد، کرمان، هرمزگان و بوشهر اعلام آمادگی کرده‌اند. از طرفی‌ تیم اصفهان که در خبرها آمده بود که توسط لوله پلیمر اسپادانا حمایت مالی‌ میشود، هنوز جواب قطعی برای شرکت نداده است. شایان ذکر است که شرکت این تیم که ۲ دوره قهرمانی را نیز در کارنامه خود دارد، سطح کیفی این مسابقات را دو چندان خواهد کرد.