استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ آذر ۱, سه‌شنبه

بوشهر آماده برای مهمانان


همه ما‌ها وقتی‌ برای مسابقات اعزام میشیم دعا می‌کنیم مسابقات تو بعضی‌ شهرها بیفته و تو بعضی‌ شهرهاهم نیفته ... حالا شاید بخاطر اینکه از اون شهر، یا از مردمش خوشمون میاد(یا نمیاد) و یا از بعضی‌ شهرها خاطرات خوشی‌ داریم... برای من بوشهر همیشه اول لیست بوده ... هم از شهرش خوشم میاد هم از مردم خون گرمش و هم کلی‌ خاطره خوب در آنجا دارم ... بوشهریها همیشه مهمان نواز بوده اند ... و اون ساحل ... کلی‌ خاطره ازش دارم ... قهرمانی در کشور، شکست در دهه فجر، اردوی تیم ملی‌، نسکافه کنار ساحل (البته اون موقع‌ها با سیگار ...حالا که دیگه نه) ... خوشحالم بازیها بوشهر افتاد ... خوش حالتر بخاطر اینکه منم اونجا خواهم بود.
امسال هم بوشهریها امکانات خوبی‌ را تدارک دیدند ... دوست خوبم بابک مهیمنی گزارشی از محل اسکان تیمها و مسئولین تهیه کرده که خوندنش خالی‌ از لطف نیست.
گزارش از بابک مهیمنی آزاد








مجتع رفاهی , ورزشی شهدای خلیج خلیج فارس بوشهر

مجتمع رفاهی ورزشی شهدای خلیج فارس در سال 88 شروع بکار کرد که دارای 4 طبقه و مجهز به آسانسور میباشد ,  یک سالن غذا خوری و یک نمازخانه و سالن کنفرانس دارد  , هر طبقه این ساختمان دارای حمام و دستشوئی و آب سرد کن مجزا میباشد . این مجتمع دارای 30 اطاق میباشد ,باین صورت که در طبقه های اول , دوم , سوم نیز سوئیت هایی هم در خود جای داده و فقط همکف بدون سوئیت میباشد . در هر طبقه 4 سوئیت  3 خوابه تعبیه شده( حمام و دستشوئی و تلوزیون , کولر 2 تیکه و .....) و بقیه اطاقهای هر طبقه 8 خوابه هستند ( تلوزیون و کولر 2 تیکه ) . این مجتمع یک مزیت خیلی عالی دارد که چسبیده به ساحل زیبای بوشهر است و بازیکنان و مسئولین میتوانند ساعاتی را در کنار دریا و ساحل زیبا سپری کنند . این مجتمع هم برای اسکان تیمهای خوب کرمان و بندر عباس در نظر گرفته شده و هم برای داوران عزیز بیسبال کشورمان و هم برای مسئولین انجمن .  لحظات خوبی را برای همه مهمانان عزیز در مجتمع رفاهی , ورزشی شهدای خلیج فارس آرزو دارم. لازم بذکر است که زحمت هماهنگی و مجوز گرفتن عکس را آقای اصغر معصومی انجام داده است که من از همینجا کمال تشکر را از ایشان دارم بخاطر هماهنگی و همکاری با اینجانب.
                           برای بزرگتر کردن عکسها روی آنها کلیک کنید