استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۲۶, شنبه

۲۰سوال از پیام شوکت صدری، کسی‌ که برای اولین بار جام را به اصفهان برد

۱- چه سالی‌ و چه جوری بیسبال را شروع کردی؟ من در سال 1379 به واسطه دوستان  ورزشکار در رشته اسکیت با  بیس بال آشنا شدم .
۲- اولین مربیت یا اولین کسی‌ که تو رو با فنون و قواعد این بازی آشنا کرد کی‌ بود؟ اولین مربی من آقای شاهبین سمیعی بودند که درابتدا بصورت هفتگی به اصفهان می امدند و با بازیکن  ها تمرین می کردند البته آقای حقیقی و موید هم بطور همزمان آموزش می دادند
۳- پست یا پستات چی‌ هستند؟ راحتی‌ تو این پست؟خب .پست تخصصی من  1B هست ولی در ابتدا LF بازی میکردم . بله  این پست را دوست دارم   
۴- ورزش محبوب دیگت چیه؟ من سالها ی قبل از بیس بال .در رشته فوتبال .فوتسال .تنیس روی میز بصورت حرفه ای کار میکردم .
۵- اگر برای تیم کنونیت بازی نمی‌کردی دلت می‌خواست برای چه تیم دیگه‌ای تو ایران بازی کنی‌؟ جواب این سئوال یکم سخته مخصوصا وقتی  چند سال مربی هم باشی .  اگه اجازه بدین به این سئوال پاسخ ندهم
۶- سابقه‌ بازی یا دعوت به تیم ملی‌ داری؟بله .چند بار به اردو های تیم ملی بیس بال و سافت بال دعوت شدم
۷- بهترین بازیکنی که در ایران دیدی کی‌ بوده؟ خیلی سئوال سختیه .ولی یکی از بازیکن هایی که همیشه از بازیش لذت میبردم  یحیی بازیکن وکچر تیم تهران بود
۸- اگر میتونستی یکی‌ از بازیکنان تیمهای دیگر ایران رو بخری بیاری تیمت کی‌ را میخریدی؟ خب طبیعتا اگر یحیی بود این کارو میکردم
۹- اگر رئیس فدراسیون یا انجمن بیسبال بودی چکار برای بیسبال میکردی؟ اولین کاری که به نظر من باید کرد فراخوان از تمام بازیکنان .مربیان ودلسوزان این رشته برای همکاری است ودر مرحله بعد جایگزاری افراد در پستهایی که لیاقت وکارایی  آن راداشته باشند . انتخاب کادر فنی و تقسیم کار ووظایف از مهمترین موارد است .ارتباط با کنفدراسیون آسیا از موارد مهمیه که ما توی این سالها اصلا بهش نپرداختیم  .پخش آموزش بیس بال و سافت بال از شبکه تلویزیونی .جذب اسپانسر برای تیمها .مدارس بیس بال و سافت بال .برگزاری لیگ منظم . کلاسهای آموزش داوری .دعوت از مدرسان و مربیان خارجی .
۱۰- کدام تیم و کدام بازیکن میجر لیگ را از همه بیشتر دوست داری؟ رد ساکس
۱۱- شیرین‌ترین خاطره بیسبالیت چی‌ بود؟ بازی فینال قهرمانی کشور  با تیم  تهران در اصفهان و کسب مقام قهرمانی کشور .وبازی دوستانه  با تیم  ملی  که تونستیم  تیم ملی را با نتیجه 18-9 شکست بدیم
۱۲- بهترین بازی که کردی کی و تو کدام مسابقه بود؟ چیکار کردی دقیقا.اولین دوره اردوی بیس بال با مربیان  امریکایی بود که من تازه با بیس بال آشنا شده بودم .در یک بازی دوستانه در روز آخر اردو تونستم با یک سوئینگ به سمت بیس 3 . 3ران بگیریم  و در پایان بازی به عنوان تاثیر گذارترین بازیکن شناخته شدم
۱۳- آرزوی بیسبالیت چیه؟ اتحاد کامل جامعه بیس بال و سافت بال
۱۴- بهترین رئیس هیٔتت تا حالا کی‌ بوده و چرا؟ آقایان پرورش و اکبری با وجود محدودیتهای زیاد  زحمتهای فراوانی کشیدند  
۱۵- از انجمن راضی‌ هستی‌؟ چرا؟ از رئیس هیٔتت چی‌؟ نه .اصلا. متاسفانه بدلیل عدم آگاهی از این رشته هیچ حرکت قابل توجهی ندیدیم همه چیز  صرفا در حد شعار بوده تا عمل .
۱۶- چطور بازیکنان تیم ملی‌ را باید انتخاب بکنن که صدای کسی‌ در نیاد؟  (نگو عادلانه، چون عادلانه تو و مربی‌ ممکن است یکی‌ نباشه) من ملاک انتخاب بازیکنان را در  میزان آمادگی در لیگ و بررسی آمارهاشون میدونم  انتخاب بازیکن در قهرمانی کشور اونم توی یه زمان کم بسیار اشتباهه .البته این فقط نظر منه
۱۷- اگر به تیم ملی‌ بری بزرگترین رقیبت تو پستت کیه؟ هرچند که هنوز توانایی بازی کردن در تیم ملی را دارم ولی اعتقاد دارم که باید بازیکنهای جوانتر رشد کنند ودر این مورد حاضرهستم تمام تجربیاتم را در اختیار بازیکنها قرار بدم
۱۸- تا چند سالگی می‌خوای بیسبال بازی کنی‌؟ تا وقتی زنده هستم
۱۹- تیم رویایی بیسبال ایرانت از بازیکنان قدیم و جدید کیا هستند؟ پست به پست بگو البته من ترجیحا بازیکنهای قدیمی رو میگم چون شناخت بهتری داشتم .C یحیی Pهادی قیصری 1Bپیام صدری 2Bامیرهمایون حیدری جم SS هادی علینقی 3Bبابک میرزائیان LF مهران صادق موحد CF نیما باقری نیا RF  هومن منصوریان DH   کاشف رانا
۲۰- هر سوالی دوست داری جواب بدی از خودت بکن. سوال که نه ولی ازاین ارتباطی که بین بازیکنان و بچه های بیس بال و سافت بال داره ایجاد میشه خوشحالم .چون فکر میکنم خیلی از سوتفاهم ها برطرف میشه و نسبت به هم بیشتر شناخت پیدا میکنیم.


 خواننده عزیز، شما میتوانید در صورت تمایل، رضایت خود را از خبر یا متن فوق با کلیک کردن روی آیکون (۱+) در زیر متن نشان دهید. این کار به من کمک می‌کند تا در آینده اخبار و موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه شما میباشند را در وبلاگ قرار دهم.