استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۱۸, جمعه

۲۰ سوال از مجید ستاری (ساباتیا) ... رکورد دار بیشترین برد در تاریخ بیسبال ایران


۱- چه سالی‌ و چه جوری بیسبال را شروع کردی؟ از سال 1373 بیس بال رو شروع کردم ، آقای حاجیان توی کانون زبان منو دید و از شونه هام خوشش اومد !
۲- اولین مربیت یا اولین کسی‌ که تو رو با فنون و قواعد این بازی آشنا کرد کی‌ بود؟ آقای حاجیان
۳- پست یا پستات چی‌ هستند؟ راحتی‌ تو این پست؟ پیچر ، راحتم توی این پست.
۴- ورزش محبوب دیگت چیه؟ مشت زنی ، بسکتبال
۵- اگر برای تیم کنونیت بازی نمی‌کردی دلت می‌خواست برای چه تیم دیگه‌ای تو ایران بازی کنی‌؟ بوشهر
۶- سابقه‌ بازی یا دعوت به تیم ملی‌ داری؟ زیرگروه آسیا هندوستان 1999 ، سافتبال آسیا 2003 ، زیر گروه آسیا پاکستان 2007 توی همه دوره ها بغیر از آخرین اردو دعوت شدم.
۷- بهترین بازیکنی که در ایران دیدی کی‌ بوده؟ بابک میرزائیان
۸- اگر میتونستی یکی‌ از بازیکنان تیمهای دیگر ایران رو بخری بیاری تیمت کی‌ را میخریدی؟ جلیل چنگیزی
۹- اگر رئیس فدراسیون یا انجمن بیسبال بودی چکار برای بیسبال میکردی؟ توی همه رده های سنی استعداد یابی میکردم ، لیگ رو در تاریخ مشخصی مرتبا برگزار می کردم ، کلینیک بیس بال راه می انداختم و از همه نیروهای بیس بالی کمک می گرفتم.
۱۰- کدام تیم و کدام بازیکن میجر لیگ را از همه بیشتر دوست داری؟ تگزاس ، سی سی ساباتیا از پیچر ها و البرت پوهلز از بتر ها
۱۱- شیرین‌ترین خاطره بیسبالیت چی‌ بود؟ اعزام تیم ملی به فیلیپین که همه اش خاطره بود.
۱۲- بهترین بازی که کردی کی و تو کدام مسابقه بود؟ چیکار کردی دقیقا؟ قهرمانی کشور در تهران که فکر کنم سال 87 بود با تیم بوشهر در نیمه نهایی 9 اینینگ پیچ کردم و بازی رو 1-9 بردیم.
۱۳- آرزوی بیسبالیت چیه؟ یکبار جلوی تیم بوستون پیچ کنم و لهشون کنم !
۱۴- بهترین رئیس هیٔتت تا حالا کی‌ بوده و چرا؟ محمد یزدی بخاطر پیگیری هاش.
۱۵- از انجمن راضی‌ هستی‌؟ چرا؟ از رئیس هیٔتت چی‌؟خیر – چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
۱۶- چطور بازیکنان تیم ملی‌ را باید انتخاب بکنن که صدای کسی‌ در نیاد؟  (نگو عادلانه، چون عادلانه تو و مربی‌ ممکن است یکی‌ نباشه) 1- آمار بازیکنان در مسابقات مختلف 2- فیزیک مناسب بدنی 3- نظم و انضباط تیمی
۱۷- اگر به تیم ملی‌ بری بزرگترین رقیبت تو پستت کیه؟ رجبعلی برزگر
۱۸- تا چند سالگی می‌خوای بیسبال بازی کنی‌؟ تا 50 سالگی
۱۹- تیم رویایی بیسبال ایرانت از بازیکنان قدیم و جدید کیا هستند؟ پست به پست بگو. C یحیی الخنسا 1b کاشف رانا  2b امیرهمایون حیدری جم  ss بابک میرزائیان3b   کیوان رانا  rf مجید پاشوی cf سعید بهروزی lf جلیل چنگیزی حسن فرهادی
۲۰- هر سوالی دوست داری جواب بدی از خودت بکن. دوست دارم از خودم بپرسم چرا بیس بال ؟ چون همه حرکات منظم ورزشی و نظم تیمی رو داره ولی فقط حیف که توی ایران طرفدار نداره.