استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۲۶, شنبه

من نمیدانم، شما میدانید؟


دیروز شنیدم یکی‌ از دوستان که بلاگ را خوانده بود از دست من گله مند شده بود. وقتی‌ جوانتر بودم دوست داشتم هیچ کس از من گله مند نباشه ولی‌ در طول سالها یاد گرفتم که نمیتوانم همیشه همه را راضی‌ نگه دارم. ولی‌ این دوست ما متفاوت بود ... سالهاست که منو میشناسه و با خصوصیات اخلاقیم آشناست. وقتی‌ فهمیدم گله‌اش چیه بیشتر متعجب شدم ... این دوست من که نقل صحبتهای من با آقای عاصمی را که سر زمین کرده بودیم خوانده بود اعتقاد داشت که من موضع‌ام را در مقابل آقای عاصمی و انجمن عوض کردم. نکته‌ای که برای من جالب بود این بود که من خودم هم نمی‌دانستم که موضع کلی‌ در برابر انجمن یا جای دیگری دارم. در نظر من باید در مقابل اتفاقات خاص به طور مورد به مورد موضع گیری کرد نه در برابر اشخاص و نه به طور کلی‌! به نظر من انجمن در مورد انتخابات سافتبال و برنامه ریزی سفر تیم بانوان خوب عمل نکرد. این چیزی است که من بارها در این وبلاگ در مورد آن نوشته ام. رفتن آقای صفأئیان نیز به هیچ وجه  نفع انجمن نیست. این موضوع را نیز همه چه دوستان آقای صفأئیان و چه دشمنان ایشان میدانند. ما همه میدانیم که در بیسبال ما قحط الرجال وجود دارد. چه کسی‌ قرار است جای صفأئیان ها، ندایی ها، شادمانها، امامزاده ها، بهرامپور‌ها و شاه محمودیها را بگیرد؟ اما تمام اینها باعث نمی‌شود که من یک موضع کلی‌ در مورد انجمن بگیرم. همانطور که قبلا گفتم تلاش‌های آقای عاصمی برای میسّر کردن این سفر (حتا اگر سفر اتفاق نیفتد) باز قابل تحسین است. درست است که این جزئی از وظایف ایشان میباشد اما ما در گذشته دیده ایم که دیگر مسئولین این وظایف را زیاد جدی نمیگرفتند. به هر حال در حال حاضر بهترین سناریو رفع کدورتها بین رئیس و دبیر میباشد. در صورتی‌ که این اتفاق هر چه زودتر نیفتد هر دو اینها و همراه آنها جامعه بیسبال و سافتبال ضرر خواهند کرد. راستش من بیشتر از اینکه نگران دو نفر اول باشم نگران سومی‌ هستم ...اگر یک سال ورزشی دیگر هم به کشمکش و درگیری بگذارد من نمیدانم چه جوابی به داوود جباریها، ایمان خلیق‌ها و پروین امیریها ی بیسبال و سافتبال بدم ... شما میدانید؟

 خواننده عزیز، شما میتوانید در صورت تمایل، رضایت خود را از خبر یا متن فوق با کلیک کردن روی آیکون (۱+) در زیر متن نشان دهید. این کار به من کمک می‌کند تا در آینده اخبار و موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه شما میباشند را در وبلاگ قرار دهم.