استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۳۱, پنجشنبه

دلشکستگی میزبان، بازگشت مهمان، حسن نیت صفأییان ... همه در باران گیلان!

عکس از امیر خلیق



حتما تا این لحظه همه خبر تعطیل شدن لیگ شمال را شنیده اند. باران بی‌ وقفه رشت که معمولا به زیبایی‌های این شهر میفزاید در دو روز اخیر مهمان ناخوانده‌ای بود که هر چقدر هم صبر کردیم نرفت و بالاخره مسابقات لیگ شمال را معلق کرد. رشتیهای میزبان که سعی‌ زیادی در فراهم کردن امکانات این مسابقات کرده بودند و همچنین تیمها که به زحمت هزینه کرده بودند تا در این مسابقات شرکت کنند همه دلشکسته به خانه برگشتند. اینکه چرا اخبار هواشناسی برای شهر باران خیزی چون رشت قبلا مرور نشده بود بحثی‌ است که ترجیح میدهم در زمان مناسبتری در مورد آن گفتگو کنم. به هر صورت جا دارد از هیئت گیلان و همچنین بازیکنان این تیم که خوابگاه خوب و تر و تمیزی برای تیمها آماده کرده بودند و همچنین زحمت زیادی در آماده سازی زمین کشیده بودند تشکر کنیم.
مورد دیگری که در این تورنمنت یک روزه مشهود بود تلاش همه جانبه کیوان صفأئیان برای انجام گرفتن این مسابقات بود. صفأئیان که چندیست به خاطر سؤ تفاهم هایی که بین وی و انجمن ایجاد شده خود را کنار کشیده در این مسابقات ابتدا به عنوان داور به درخواست حمید مایلی، رئیس کمیته داوران شرکت کرد ولی‌ با تاخیر مایلی در رسیدن به رشت عملا عنان کار را به دست گرفت. در طول ۳ بازی که انجام شد صفأئیان که ظاهراً حکم سرپرستی مسابقات را نیز بعد از رسیدن به رشت دریافت کرده بود حسن نیت خود را با انجام وظیفه به عنوان سرپرست، داور و در نهایت توپ جمع کن نشان داد. امید است که حکمی که آقای عاصمی برای صفأییان صادر کرد و حسن نیّتی که آقای صفأئیان در این مسابقات نشان داد راه را برای رفع سؤِ تفاهمهای بوجود آماده بین ایندو هموار کند ... همچنین امید است در آینده انجمن  مسابقات را انقدر هول هولکی برگزار نکند تا شاهد اتفاقاتی مانند آنچه افتاد نباشیم.
آنچه مصلم است لیگ شمال در حال حاضر بلاتکلیف است. چندین سناریو برای ادامه این مسابقات پیشنهاد شده که جزئیات آنها هنوز کارشناسی نشده است. انجام یک مینی تورنمنت در سمنان یا کرج و یا انجام ۲ مسابقه هر جمعه در کرج تا به اتمام رسیدن مسابقات پیشنهاد شده ولی‌ هنوز تصمیمی گرفته نشده. درست است که لیگ شمال تا اتمام لیگ جنوب برای پایان دادن به مسابقاتش زمان دارد ولی‌ اگر نجنبیم با از دست رفتن نیمی از سال و نزدیک شدن زمان مسابقات قهرمانی کشورو محدود شدن تعداد شهرهایی که در این فصل شرایط جوّی مناسب دارند در شمال کشور، ممکن است مجبور شویم لیگ شمال را در جنوب دنبال کنیم!


خواننده عزیز، شما میتوانید در صورت تمایل، رضایت خود را از خبر یا متن فوق با کلیک کردن روی آیکون (۱+) در زیر متن نشان دهید. این کار به من کمک می‌کند تا در آینده اخبار و موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه شما میباشند را در وبلاگ قرار دهم.