استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۲۲, سه‌شنبه

دبير انجمن بيس بال: به دليل دخالتهاي نائب رئيس فدراسيون مجبور به استعفا شدم

  كيوان صفائيان دبير انجمن بيس بال گفت: به علت مداخله نائب رئيس فدراسيون انجمن هاي ورزشي در بخش بانوان و در نظر گرفتن روابط براي انتخاب ملي پوشان استعفا كردم.
كيوان صفائيان دبير انجمن بيس بال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اينكه سالهاي بسيار زيادي در اين رشته ورزشي فعاليت كردم و توانستم به كسب تجربه در بخشهاي مختلف پرداخته و از نظر فني در اين رشته ورزشي دانسته هاي خود را ارتقا بخشم به عنوان مشاور فني در تيم ملي سافت بال بانوان حضور داشتم.
وي افزود: متاسفانه روي نفرات انتخاب شده در تيم ملي نتوانستم اعمال نظر لازم را داشته باشم و دخالتهاي نائب رئيس فدراسيون انجمن هاي ورزشي در بخش بانوان و در نظر گرفتن روابط براي انتخاب بازيكنان باعث شد تا ديگر نتوانم به كار خود به عنوان دبير ادامه داده و استعفا كنم.
صفائيان تصريح كرد: متاسفانه وي روي نفرات حاضر در تيم ملي اعمال نفوذ كرده بود به طوريكه از شانزده نفر حاضر در اردو در حدود 9 نفر از يك شهرستان بودند و به طور علني حق افراد ديگر خورده شد.
وي حتي در برگزاري اردوها هم نظر خود را تحميل مي‌كرد و همين مسئله باعث شد تا ديگر قادر به ادامه همكاري در اين خصوص نباشم.

اصل خبر: سایت باشگاه خبرنگاران
http://sports.yjc.ir/NewsDesc.aspx?newsid=509739: