استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۱۴, دوشنبه

خورموج، تایوان و دیگر هیچ!



خبر رسید مجموعه سریال "تیم ملی‌ خورموج" ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است ... ظاهراً داستان از این قرار است که انجمن اسامی بازیکنان را در موعد مقرر به فدراسیون آسیایی نفرستاده و با وجود سعی‌ آقای عاصمی در متقاعد کردن خانم لو بنگ چو،رئیس کنفدراسیون سافتبال آسیا،  تا این لحظه ایشان زیر بار اضافه کردن نام تیم ملی‌ ایران به لیست نهایی تیمهای شرکت کننده نرفته است. گزارشات رسیده حاکی از آن است که ایشان حتا تلفن‌های انجمن را دیگر جواب نمیدهند و کار به مراسلات ایمیلی کشیده است. متأسفانه انجمن هر ۳ مهلتی را که فدراسیون آسیایی برای فرستادن اسامی بازیکنان به آن داده از دست داده است و این موضوع علاوه بر مشکلات گرفتن ویزا موجب دل‌ خوری خانم چو نیز شده است. در حال حاضر انجمن در حال رایزنی با یکی‌ از آژانس‌های مسافرتی دوبی میباشد تا شاید بتوانند ویزای تایوان را از این طریق جور کنند. 
جالب اینجاست که بازیکنان تیم ملی‌ سافتبال امشب در اردو مستقر شدند و در این اردو علاوه بر اسامی قبلی‌ نام بازیکنی از بندر عباس نیز به چشم می‌خورد. اینکه چطور یک بازیکن سال اول به این سرعت به سطح ملی‌ رسیده ولی‌ بازیکنان باتجربه تر قهرمان این دوره، البرز و یا قهرمان دوره قبل، تهران و تیمهای خوب دیگری مانند بوشهر پشت خط ماندند معمایست که فقط سر مربی‌ محترم تیم میتوانند آنرا توضیح دهند. البته با توجه به اینکه اسامی را از قبل برای ویزا به آژانس در دوبی داده اند سوری بودن دعوت این بازیکن بندر عباسی کاملا مشخص است.
از طرفی‌ اردوی ذکر شده قرار است ۱۰-۱۲ روز به طول بیانجامد ... کجا؟ زمین شماره ۴ آزادی! به عبارت دیگر ظاهراً تمام فعالیتهای تیمهای بیسبال، راگبی، و کریکت برای ۱۰-۱۲ روز متوقف خواهد بود که این خود بسی‌ سوال برانگیز است. جالب اینجاست که هنوز کسی‌ زحمت مطلع کردن تیمهایی که در زمین شماره ۴ برنامه تمرین دارند را هم به خود نداده ... البته فکر نکنم نیازی به تمرین هم باشد ... مگر چه کسی‌ قرار است لیگ را دوباره راه اندازی کند؟ آقای عاصمی هم که متأسفانه با جواب ندادن به تلفن بر این ابهامت می‌افزایند. ظاهراً همه چیز تحت الشعاع سفر تیم سافتبال و اختلافات داخلی‌ انجمن قرار گرفته است  ... با این اوصاف من امیدوارم تیم سافتبال نتایجی بهتر از انتظار در تایوان به دست بیاورد، چون سفری که بر سر آن کلّ انجمن بهم ریخته، و برای فرستادن فک و فامیلها به آن از عکس‌های خصوصی فیسبوک هم نمیگذرند، و همچنین سفری که بخاطر آن انجمن کلا بی‌خیال بقیه مسولیتهایش شده، باید نتایجی بیش از عکس در کنار معابد و  جنس چینی‌ ارزان به سوغات بیاورد!