استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۲۲, سه‌شنبه

سر مربی تیم ملی سافت بال بانوان: اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تحول بزرگی در این رشته محسوب می شود

دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا سافت بال بانوان 
سر مربی تیم ملی سافت بال بانوان گفت: اولین حضور بانوان در رشته سافت بال به مسابقات قهرمانی آسیا تحول بزرگی در این رشته محسوب می شود و این نتیجه تلاش رییس فدراسیون انجمن های ورزشی است.
سیده "نجمه حسینی" در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی در خصوص اعزام بانوان ورزشکار سافت بال به تایوان اظهار داشت: این رقابتها از 15 تا 28 شهریور ماه جاری در شهر نانتوا تایوان برگزار می شود و 17 ورزشکار از استان های تهران، بوشهر، البرز، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به این رقابتها اعزام می شوند.
وی گفت: وضعیت تیم ملی بسیار مطلوب است و ملی پوشان با روحیه و انگیزه بالا روزانه هفت ساعت تمرین می کنند.
سر مربی تیم ملی سافت بال افزود: تا کنون دو مرحله اردوی آمادگی را در دانشگاه ابوریحان پاکدشت برگزار کردیم و در حال حاضر ورزشکاران در مرحله سوم اردو در ورزشگاه آزادی تهران (زمین شماره چهار)در حال تمرینات خود هستند.
حسینی در باره تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: این رقابت ها با حضور 14 تیم از کشورهای ژاپن، چین، تایوان، کره شمالی، کره جنوبی، فیلیپین، اندونزی، سنگاپور، تایلند، هنگ کنگ، عراق، هند، پاکستان و ایران برگزار می شود.
وی ادامه داد: این رقابتها در رده سنی آزاد برگزار می شود و این اولین حضور بانوان سافت بال در این مسابقات است و امید دارم که بتوانیم خوب ظاهر شویم و این حضور تجربه بسیار خوبی برای ورزشکاران ما خواهد بود.البته سفر ما به تایوان در پرتو عنایت ویژه "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمن های ورزشی صورت می گیرد که متاسفانه در گذشته چنین حمایت هایی وجود نداشت ،من به عنوان یک مربی از این اقدام قدر دانی می کنم و امیدوارم که توجه به بانوان و عنایت به رشته هایی مثل سافت بال تداوم داشته باشد.
حسینی در خصوصسابقه ورزشی و مربیگری خود بیان داشت: اهل بوشهر از شهر خورموج هستم، از سال 82 در این رشته فعالیت داشتم و سال 85 به عضویت تیم ملی در آمدم، به مدت دو سال از سال 88 مربی تیم ملی جوانان بودم و امسال به عنوان سر مربی به این تیم خدمت می کنم.
وی گفت: در سال (86-85)دو مربی بانو از کشور های آمریکا و کانادا برای آموزش دوره های مربیگری سافت بال به ایران آمدند و من موفق به گذراندن این دوره ها شدم و مدرک مربیگری این رشته را دریافت نمودم.
سر مربی تیم ملی بانوان سافت بال در ادامه افزود: سال 88 سر مربی تیم ملی جوانان مالزی "هاجر بنت حمید"برای سر مربی گری تیم ملی و آموزش مربیگری به ایران آمد و من ضمن گذراندن این دوره و کسب مدرک به مدت دو ماه در کنار ایشان به کسب تجربه پرداختم.
حسینی اظهار داشت: از وزیر ورزش و جوانان ایران می خواهم تا به این رشته توجه بیشتری داشته باشند و ما را از حمایت های خود بهره مند سازد.
وی در پایان گفت: سفر تیم ملی ملی سافت بال بانوان به تایوان ،قابل ستایش است و این فاکتور، انگیزه و روحیه ورزشکاران زن کشورمان را مضاعف می کند.

اصل خبر: سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران 

http://www.ifsafed.ir/FA/News  /ShowNews.aspx?NewsID=928