استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

بابک مهیمنیان، ملی‌ پوشی که با ۲ تیم مختلف به قهرمانی رسید


۱- چه سالی‌ و چه جوری بیسبال را شروع کردی؟
سال 78. فعالیت ورزشی خودم را با تکواندو شروع کردم وتا دان یک ادامه دادم.بعد به رشته فوتبال روی آوردم ودر سه رده سنی تیم نادری بازی کردم.در حین فوتبال چوگو هم بازی میکردم.سال ۱۳۷۰ در اولین کلاس آموزشی بیس بال به مربیگری آقای پرویز مسروری حضور داشتم.بعد از اتمام خدمت مقدس سربازی دوباره فوتبال رو ادامه دادم تا اینکه یک روز قاسم بختیاری(پسر خالم ) واحمد مهیمنی(پسر عمه)از من خواستن که فوتبال رو کنار بزارم و و بیام بیس بال که خیلی جذاب و پر هیجان هستش و یک هفته بیا تمرین ٬اگه خوشت نیومد دیگه نیا.مربی آن زمان آقای سید امید فرهی بود.خلاصه یک هفته گذشت و من خوشم نیو مد و برام کسل کننده بود چونکه آموزش پرتاب و توپهای زمینی و هوایی بود.به قاسم گفتم:من دیگه نمیام٬خوشم نیومد٬گفت :یک هفته دیگه بمون.به اصرار قاسم موندم تا رسیدیم به آموزش بت که خیلی خوشم اومد و هیجان خاصی داشت و یه شور و شوق وانقلابی در من ایجاد شد و همین باعث شد که ماندگار شدم و در فاصله ۱ماه مونده به شروع مسابقات در  بوشهر . شدم DH  و به گفته بچه ها و آقای امید فرهی از جمله بازیکنانی بودم که خیلی سریع همه چیز رو یاد گرفتم و شدم جزو نفرات اصلی تیم
۲- اولین مربیت یا اولین کسی‌ که تو رو با فنون و قواعد این بازی آشنا کرد کی‌ بود؟
آقای سید امید فرهی
۳- پست یا پستات چی‌ هستند؟ راحتی‌ تو این پست؟
پستم اوت فیلد هستش ( هر سه پست بازی میکنم ) . پیچری و بازی توی اینفیلد رو خیلی دوست دارم ( توی هر پستی ) .ولی بیشتر لفت بازی میکردم
۴- ورزش محبوب دیگت چیه؟
فوتبال و کشتی
 ۵- اگر برای تیم کنونیت بازی نمی‌کردی دلت می‌خواست برای چه تیم دیگه‌ای تو ایران بازی کنی‌؟
تیم تهران . هم بچه های گلی داره و هم دوستان زیادی اونجا دارم وکلا" با این تیم راحتم
۶- سابقه‌ بازی یا دعوت به تیم ملی‌ داری؟
از سال 80 توی اردوهای تیم ملی بودم و فقط سال 87 بود که بخاطر مشکلی که برام پیش اومد نتونستم همراه تیم توی مسابقات باشم و اردو تیم ملی رو هم از دست دادم و سابقه شرکت در کیلینیک آموزشی تایلند و مسابقات آسیائی سافتبال در فیلیپین رو دارم و در مسابقات آسیائی پاکستان بخاطر یک اتفاق نتونستم همراه تیم اعزام بشم
 ۷- بهترین بازیکنی که در ایران دیدی کی‌ بوده؟
بابک میرزائیان
 ۸- اگر میتونستی یکی‌ از بازیکنان تیمهای دیگر ایران رو بخری بیاری تیمت کی‌ را میخریدی؟
امیر همایون حیدری
۹- اگر رئیس فدراسیون یا انجمن بیسبال بودی چکار برای بیسبال میکردی؟
استفاده از تمام نیروهای بیسبالی . مرتب کردن اوضاع لیگ و مسابقات . استعداد یابی و افزایش امکانات و  اضافه کردن تیمهای بیسبال . وبرنامه ای منظم برای تیم ملی و آسیائی کردنش
۱۰- کدام تیم و کدام بازیکن میجر لیگ را از همه بیشتر دوست داری؟
دیوید اورتیز
۱۱- شیرین‌ترین خاطره بیسبالیت چی‌ بود؟
اعزام به کیلینیک آموزشی تایلند که اونجا در بین 24 اوتفیلد شدم بهتریت اوتفیلد  و قهرمانی مسابقات کرمان
۱۲- بهترین بازی که کردی کی و تو کدام مسابقه بود؟ چیکار کردی دقیقا؟
 مسابقات قهرمانی کشور در کرمان اینینگ 6 کشاله پشت رانم کش اومد . آقای امامزاده ای خواست تعویضم کنه ولی موافقت نکردم و با اسپری تا اینینگ 9 بازی کردم و با وجود اینکه پام اذیتم میکرد توی اینینگ 7 یه ضربه خوب زدم و بیس2 و 3 پر بود که با همین ضربه رسیدن به خونه و امتیاز گرفتن و قهرمان شدیم
 ۱۳- آرزوی بیسبالیت چیه؟
پیشرفت بیسبال و آسیائی شدنش و سلامتی همه بیسبالیهای ایران . چه بازیکنان و چه مربیان
۱۴- بهترین رئیس هیٔتت تا حالا کی‌ بوده و چرا؟
همشون خوب بودن و من از همگی اونها کمال تشکر دارم . و یک تشکر ویژه دارم از آقای محمد یزدی بخاطر یک سالی که توی تهران بودم واقعا" زحمت کشید
 ۱۵- از انجمن راضی‌ هستی‌؟ چرا؟ از رئیس هیٔتت چی‌؟
نه. چونکه امسال هیچ برنامه ای برای بیسبال ندارن و ما رو سردرگم گذاشتن و حتی به وعده های پارسالشون هم عمل نکردن و اگر رئیس شدن و رئیس بودن به پشت میکرفون رفتن و فقط حرف زدنه که اینو همه ماها بلدیم
 ۱۶- چطور بازیکنان تیم ملی‌ را باید انتخاب بکنن که صدای کسی‌ در نیاد؟  (نگو عادلانه، چون عادلانه تو و مربی‌ ممکن است یکی‌ نباشه)
  آمار بازیکنان در مسابقات مختلف ولیگ . شخصیت تیمی و بازیکن . قدرت بدنی . روحیه جنگندگی . هوش و بازی خونی صحیح . و بهترینها رو نباید فراموش کرد و مهمترینش : رفیق بازی هم ممنوع
  ۱۷- اگر به تیم ملی‌ بری بزرگترین رقیبت تو پستت کیه؟
تو پست من زیاده ولی مهمترینش نیما باقری که البته اگر آماده باشم و بدون مصدومیت باشم هیچکس رقیبم نیست
۱۸- تا چند سالگی می‌خوای بیسبال بازی کنی‌؟
تا جون در بدن دارم و بدنم بکشه و بهم اجازه بده و بعدش هم میخوام مربی باشم چونکه کلا" نمیتونم از بیسبال کنار بکشم
 ۱۹- تیم رویایی بیسبال ایرانت از بازیکنان قدیم و جدید کیا هستند؟
پست به پست بگو. .P: امیر بختیاری C : رضا شبانی .بابک میرزائیان1B: مهران صادق موحد 2B:امیر همایون حیدری SSهادی علی نقی3B اصغر معصومیLFبابک مهیمنیCFمهدی گل محمدی RF : نیما باقری DH: جلیل چنگیزی
  ۲۰- هر سوالی دوست داری جواب بدی از خودت بکن. تلخ ترین خاطره بیسبالیت ؟
 توی اردوی پاکستان من خیلی تلاش کردم و 1 سال تمام برای این اعزام و اردم تمرین کردم و زمان گذاشتم سرما و گرما خوردم و دقیقا" زمانی که باید نتیجه میگرفتم این اتفاق افتاد : انگشتم شکست و از اعزام با تیم جا موندم .این تلخ ترین خاطره من هستش که هیچ وقت فراموش نمیکنم و این مطلب رو هم اضافه میکنم :  در دوران بازیم یک سال در تیم تهران بازی کردم که در مسابقات  بندر عباس و تهران به همراه این تیم به مقام قهرمانی رسیدم.از همین جا از همه بچه های تهران تشکر و قدردانی میکنم.همشون بهم کمک کردن و لطف داشتن. واقعا بچه های گلی هستن.مخصوصا آقای حاجیان که خیلی بهم کمک کرد واز همین جا بابت اون یک سال تشکر می کنم.بچه های تیم تهران و آقای حاجیان ممنون بخاطر همه چیز ممنونم بخاطر همه راهنمائیات و دلداریهات .دوستتون دارم و اون خاطرات رو هرگز فراموش نمیکم.

خواننده عزیز، شما میتوانید در صورت تمایل، رضایت خود را از خبر یا متن فوق با کلیک کردن روی آیکون (۱+) در زیر متن نشان دهید. این کار به من کمک می‌کند تا در آینده اخبار و موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه شما میباشند را در وبلاگ قرار دهم.