استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۲۲, سه‌شنبه

ضربه عاصمی ... توپ داره میره، داره میره، داره میره،...رفت؟ ... هوم ران؟


امروز سر زمین آقای عاصمی را بالاخره زیارت کردیم. حدود ۲۰ دقیقه با هم صحبت کردیم که به نظرم مثبت آمد. اول که حسابی‌ راجع به انتخابات تیم ملی‌ درد و دل‌ کردم. ایشان ظاهراً با اکثر صحبتهای من موافق بودند ولی‌ در کلّ نظرشان این بود که شیوه مدیریت ایشان این است که سر مربی‌ باید اختیار تام داشته باشد و تاکید کردند که این موضوع در بیسبال هم به همین صورت خواهد بود ... نمیتوانم بگویم متقاعد شدم ولی‌ حس کردم ادامه دادن به این بحث مانند زدن اسب مرده میباشد ... کار تمام شده و اسب مرده ... با بحث من در تیم ملی‌ تغییری پیدا نخواهد شد همانطور که با زدن یک اسب مرده، اسب از جایش بلند نخواهد شد. خصوصاً آنکه ایشان خبر مسّرت آمیزی نیز به من دادند ... به گفته ایشان تیم دوشنبه عازم خواهد بود و به نظر می‌رسد ایشان هوم ران پایین اینینگ ۹ را زده است. 


همچنین در مورد دور برگشت لیگ شمال کشور ایشان اظهار کردند که مسابقات در رشت در تاریخ ۲۸ همین ماه برگزار خواهد شد ... البته به گفته ایشان تنها مسئله‌ای که هنوز حل نشده مسئله داوری هست که ایشان پیگیر این موضوع میباشند. بنده پیشنهاد کردم که مسابقات حد اقل یک هفته عقب بیفتد که قرار شد بعد از تماس با داوران در مورد این موضوع تصمیم‌گیری شود. 


موضوع بعدی موضوع آقای صفأئیان و مسائل پیش آماده بود. من پیشنهاد یک جلسه برای حل اختلافات دادم که با استقبال آقای عاصمی روبرو شدم. قرار شد که من با آقای صفأییان نیز صحبت کنم و همچنین از پیشکسوتان استانهای دیگر دعوت کنم تا برای گفتگو و حل مشکلات به تهران بیایند. اگر مسابقات هفته آینده شروع نشود احتمالا جلسه پنجشنبه هفته آینده خواهد بود.


آقای عاصمی همچنین صحبت از مسابقه با تیم بیسبال افغانستان کردند که ظاهراً در برنامه‌های انجمن میباشد. در حال حاضر جزئیات این مسابقه مشخص نیست ولی‌ به محض اطلاع شما را در جریان خواهم گذاشت.


در کلّ به نظر می‌رسد که بر خلاف تصور, ناخدا کشتی‌ را به حال خود رها نکرده است. اعزام تیم بانوان که به گفته ایشان دوشنبه انجام خواهد شد نقطه مثبت بزرگی‌ در کارنامه ایشان خواهد بود. 


به نظر اینجانب اگر آقای عاصمی به همین صورت که این سفر را پیگیری کردند بقیه کارها را هم پیگیری کنند و همچنین آقای صفأئیان تجربیات خود را به انجمن برگردانند زوج عاصمی - صفأئیان میتواند با کمک دیگر پیشکسوتان و متخصصین این رشته فصل تازه‌ای در بیسبال و سافتبال ایران رقم زند.

خواننده عزیز، شما میتوانید در صورت تمایل رضایت خود را از خبر یا متن فوق با کلیک کردن روی آیکون آبی رنگ (۱+) در زیر متن نشان دهید. این کار به من کمک می‌کند تا بتوانم در آینده اخبار و موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه شما میباشند را در وبلاگ قرار دهم.