استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ شهریور ۲۴, پنجشنبه

ملی پوش تیم ملی ایران : حمایت علیپور در اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ، قابل تقدیر است


 
ملی پوش سافت بال ایران ، اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت : حمایت محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، از این تیم و اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قابل تقدیر است و امید است اینگونه عنایت ها به ورزش بانوان بیش از پیش تداوم داشته باشد



"مهرناز مشیریان فراهی" ملی پوش سافت بال بانوان ایران در گفت و گویی با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی در خصوص تمرینات و وضعیت اردوی آمادگی تیم ملی اظهار داشت: در روز 9 ساعت زیر نظر سرمربی تیم ملی سیده"نجمه حسینی"به تمرینات تخصصی می پردازیم.
وی افزود: ایشان با تخصص خود در امور مربی گری ما را با اطلاعات روز به واسطه فیلم ، کتاب و آموزه های مربیان خارجی آشنا می کند و با پشتکار و اتحادی که بین همه بازیکنان وجود دارد ما تلاش خواهیم کرد که به موفقیت برسیم.
مشیریان فراهی در ادامه گفت: طبق برنامه های سر مربی تیم ما بعد از تمرینات سخت، در صورت نیاز از روانشناس، ماساژور و استخر نیزاستفاده می کنیم.
ملی پوش سافت بال ایران در باره مشکلات موجود عنوان کرد: ما با کمبود وسایل حرفه ای استاندارد روبرو هستیم و فقط یک زمین استاندارد در کرج داریم و در تهران در زمین فوتبال شماره 4 مجموعه ورزشی آزادی تهران که استاندارد هم نیست تمرین می کنیم اما با توجه به کمبود های موجود می توانیم خوب باشیم.
وی در باره پوشش خود گفت: ما دارای پوشش مناسب و راحتی هستیم که از طرف معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تایید شده است.
وی در خصوص اعزام بانوان به مسابقات برون مرزی گفت: این اولین حضور ما در رقابتهای برون مرزی است و این تجربه بسیار خوبی است تا با تلاش هایی که در ایران می کنیم ، مهر معتبری بر موفقیت های آینده بزنیم.
ملی پوش سافت بال ایران از وزیر ورزش و جوانان ایران خواست تا به این ورزش نگاه و توجه خاصی داشته باشند و نیاز های ما را در این رشته تامین کنند.
وی گفت: شروع این ورزش از 5 سالگی است و از خانواده ها میخواهم که به ورزش دختران خود اهمیت دهند و همیشه مشوق آنان باشند.
مشیریان فراهی در پایان درباره سوابق ورزشی خود اظهار داشت: در تیم خراسان رضوی فعالیت دارم و از اوایل سال 83 به صورت حرفه ای بازی می کنم و در مسابقات قهرمانی کشور سال 83 مدال طلا و در سال 89 مدال برنز را کسب کردم همچنین در مسابقات چهار جانبه جام خلیج فارس درسال83 مدال برنز را به دست آوردم.


اصل خبر: سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران
http://www.ifsafed.ir/FA/News/ShowNews.aspx?NewsID=943


خواننده عزیز، شما میتوانید در صورت تمایل، رضایت خود را از خبر یا متن فوق با کلیک کردن روی آیکون آبی رنگ (۱+) در زیر متن نشان دهید. این کار به من کمک می‌کند تا در آینده اخبار و موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه شما میباشند را در وبلاگ قرار دهم.