استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ مهر ۱۷, یکشنبه

صفأئیان با قطب نما و دما سنج، در بدر بدنبال میزبان ...



به نظر می‌رسد که کرج هم میزبانی مسابقات لیگ شمال را قبول نکرد. حالا برای انجمن فقط یک گزینه مانده که آن هم تهران است. به گفته آقای صفأئیان، دبیر انجمن، نامه نگاریها لازم با استادیوم آزادی انجام شده و به احتمال خیلی‌ زیاد باقیمانده بازیهای دور رفت از روز ۲۷ مهر در زمین شماره ۴ استادیوم آزادی دنبال خواهد شد.
از طرفی‌ لیگ جنوب باز هم به مشکل بر خورده است. ظاهراً تحولات و انتصابات جدید در بیسبال بوشهر میزبانی بوشهر را دچار ابهاماتی کرده و فعلا لیگ جنوب بلاتکلیف است.
همچنین خراسان که پیشتر از میزبانی بازیهای دوستانه ایران - افغانستان انصراف داده بود، دوباره ابراز علاقه مندی به میزبانی کرده است!!! امید است استخاره بعدی مسئولین هیئت خراسان نیز خوب در بیاید! با توجه به مشکلات ویزای بازیکنان افغانی و وضعیت هوا، انتظار میرود این مسابقات دور و بر  ۲۰ آبان برگزار گردد.
سافتبال بانوان نیز که بعد از بازماندن از مسابقات تایوان عملا ضربه مغزی شده بود ظاهراً اثراتی از حیات نشان میدهد. به گفته آقای صفأئیان انجمن به شدت مصر است که مسابقات قهرمانی کشور را زمستان در یکی‌ از شهر‌های گرمسیر جنوب برگزار کند. در حال حاضر زاهدان برای میزبانی ابراز علاقه مندی کرده است که بعد از بازدید از امکانات این شهر در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.
مسابقات قهرمانی کشور آقایان نیز به همین صورت در جنوب، احتمالاً بندر عباس، در زمستان برگزار خواهد شد.