استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

آوار پوهوس روی سر پیچرهای تکزاس !

همران دوم پوهوس در بازی دیشب


آلبرت پوهوس، فرست بیس تیم سنت لویس که عموما بهترین بتر ده سال اخیر میجر لیگ محسوب میشود امسال سال نسبتا "غیر پوهوس واری" را پشت سر گذاشت. اگر چه باز هم در رده بهترین بترهای لیگ قرار گرفت ولی‌ بهترین نبود. شب گذشته آلبرت پوهوس به همگان یاد آوری کرد که وی هنوز بهترین است.
پوهوس در دو بازی اول فینال مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک آمریکا بدون هیت در ۶ نوبت بود ولی‌ بازیکنانی در سطح پوهوس را فقط مدتی‌ میتوان کنترل کرد و آنها بالاخره شما را تنبیه خواهند کرد ... و چه تنبیهی پوهوس برای پیچرهای تکزاس در نظر گرفته بود!!! پوهوس با ۵ هیت در ۶ نوبت ، ۳ همران از ۳ پیچر مختلف، ۶ آر بی‌ آی‌، ۴ ران، پیچرهای تکزاس را نابود کرد! ... ۳ هوم ران در یک بازی فینال (ورلد سریز) تا قبل از این فقط ۲ بار در تاریخ لیگ اتفاق افتاده بود ... یک بار توسط بِیب روت که په له
یا مارادونا تاریخ بیسبال آمریکا محسوب میشود و دیگر بار توسط رِجی جکسون که مانند روت عضو تالار مشاهیر بیسبال آمریکاست. ۳ هوم ران و ۲ سینگل پوهوس به او جمعا ۱۴ بیس برای بازی داد که این نیز خود رکورد جدیدی در فینال لیگ امریکا محسوب میشود. علاوه بر این ۶ آر بی‌ آی‌ وی نیز فقط ۲ بار پیشتر در فینال توسط بابی ریچاردسون و هیدکی ماتسویی اتفاق افتاده بود. از طرفی‌ ٔپل مالیتور تنها فرد دیگر در تاریخ ورلد سریز میباشد که ۵ هیت در یک بازی داشته است، بنابر این پوهوس با آن رکورد نیز مساوی کرد.
بدین ترتیب پوهوس که ۳ بار با ارزشترین بازیکن لیگ نشنال شده است، با بازی دیشب‌اش و شکست ۱۶-۷ تکزاس، سنت لوییس را ۲ بازی به ۱ بازی در این سری مسابقات پیش انداخت. فینال لیگ آمریکا بصورت "بهترین در ۷ بازی" انجام میشود بنابر این اولین تیمی که ۴ بار پیروز شود قهرمان ورلد سریز خواهد شد.