استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ آبان ۷, شنبه

سنت لوییس کاردینالز قهرمان شد




 

سنت لوییس  ۶    تکزاس ۲         
دیشب در هفتمین و آخرین بازی فینال میجر لیگ آمریکا تیم سنت لوییس کاردینالز موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ تکزاس رنجرز را شکست دهد و در مجموع با برد ۴ بازی در مقابل ۳، جام را از آن خود کند.
کاردینالز که اصلا قرار نبود به پلی آف برسد و در روز آخر بعد از اینکه ۱۰.۵ بازی را در رقابت‌های وایلد کارت جبران کرد  به پلی آف رسید، در طول پلی آف هم بارها در شرف حذف شدن قرار گرفت. این تیم بالاخره دیشب مزد زحمات خود را گرفت و موفق شد باز هم با ضربه کلیدی دیوید فریز و ۶ اینینگ شجاعانه از کریس کارپنتر تکزاس را شکست دهد.
فریز که پیشتر با ارزشترین بازیکن پلی آف شده بود، لقب با ارزشترین بازیکن ورلد سریز را نیز با وجود بزرگانی چون آلبرت پوهوس و مت هالیدی از آن خود کرد. فریز که فقط ۱۸۴ بازی در ۳ سال سابقه در میجر لیگ انجام داده  و فقط ۱۵ هوم ران در این سه سال زده است ، بارها با ضربات خود سنت لوییس را از حذف شدن نجات داد و بزرگترین دلیل قهرمانی این تیم بود.
 

این قهرمانی یازدهمین قهرمانی کاردینالز در طول تاریخ حضورشان در میجر لیگ میباشد. همچنین این دومین سال پیاپی است که تکزاس که زمانی‌ متعلق به جرج بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا بود ، تا یک قدمی‌ قهرمانی رفته و فینال را واگذار می‌کند.