استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ آبان ۷, شنبه

اخبار کوتاه از انجمن



شنیدیم که انجمن  دعوت‌نامه‌ای برای تیم سافتبال بانوان ترکیه فرستاده است تا در صورت قبول، بانوان ما چند بازی دوستانه با تیم ملی‌ این کشور انجام دهند. این دعوت‌نامه که برای دهه فجر میباشد در واقع وِرژِن سافتبالی مسابقه تیم آقایان با افغانستان خواهد بود.
به نظر می‌رسد هدف از این بازیها محک زدن سطح بازی تیمهای ملی‌ ما و همچنین ایجاد جنب و جوش در انجمنی است که در آن سال‌هاست همه چیز، خصوصاً ارتباط ما با مسابقات و تیمهای خارجی‌، در حالت کما قرار داشته است.
از طرفی‌ تحرکاتی در جبهه‌ جنوب نیز مشاهده میشود. از آنجایی باران‌های اخیر احتمال برگزاری مسابقات دوستانه با افغانستان را در بوشهر بیشتر کرده است، مسئولین بر آن شده اند تا با ترمیم زمین بیسبال این استان خود را برای میزبانی این مسابقات آماده کنند. به همین دلیل با اینکه هنوز تاریخ مسابقات لیگ جنوب رسما اعلام نشده، این مسابقات احتمالا در تاریخ بیست و پنجم برگزار خواهد شد، تا فرصت کافی‌ برای ترمیم زمین وجود داشته باشد.
لیگ شمال انجام شد ... لیگ جنوب بزودی انجام خواهد شد ... پاسپورت افغان‌ها در وزارت امور خارجه است ... دعوت‌نامه‌ای برای سافتبال ترکیه فرستاده شده ... و همچنین ظاهراً فدراسیون در حال خرید بیس، بت، توپ و دیگر وسایل مورد نیاز برای تیم ملی‌ بیسبال و سافتبال میباشد ... علاوه بر این
قرار است قهرمانی کشور بیسبال و سافتبال نیز تا پایان امسال برگزار گردد ... به نظر می‌رسد عاصمی و صفأئیان سعی‌ دارند بازیکنان را با انجمن آشتی‌ دهند ... فکر می‌کنم وقت آن رسیده که ما هم به نوبه خود قدمی‌ برداریم و عینک بی‌ اعتمادی را از چشمان خود برداریم ... بیاد داشته باشیم که باید کارنامه هر کدام از مسئولین را بطور جداگانه بر رسی‌ کرد و انجمن/فدراسیون در هر دوره کارکردی جداگانه دارد.