استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

اخبار انجمن ... همه چیز آرومه ... من چقدر خوش حالم ...

طبق اعلام رسمی‌ انجمن، دور برگشت مسابقات لیگ شمال از روز پنجشنبه این هفته در زمین شماره ۴ ورزشگاه آزادی دنبال خواهد شد. این مسابقات به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت و ۲ تیم برتر این مسابقات راهی‌ دور بعد خواهد شد. در حال حاضر هر ۵ تیم البرز، سمنان، گیلان، قم و خراسان اعلام آمادگی کرده‌اند و قرار است بازیها طبق برنامه ریزی قبلی‌ که در گیلان انجام شد به پیکار بپردازند.ولی‌ در صورت انصراف هر یک از این تیمها به صلاحدید انجمن تغییراتی در برنامه بوجود خواهد آمد.
دعوت انجمن از تیم افغانستان نیز که پیشتر به مدت ۴ روز بود به دلیل وجود تنها یک پرواز در هفته بین ایران و افغانستان به ۷ روز افزایش یافت. احتمالا این تغییر در تعداد بازیهای برنامه ریزی شده هم تغییراتی ایجاد می‌کند. از طرفی‌ ورود تیم افغانستان نیز از ۲۰ آبان به ۳ آذر به تعویق افتاد.  
 همچنین انجمن در مورد مسائل مربوط به انتخاب مربیان، بازیکنان و داوران این مسابقات بعد از پایان مسابقات لیگ شمال تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که همه چیز برای این دیدارهای دوستان مهیا شده و تنها چیزی که ممکن است مشکل ساز باشد سردی هوا در آن تاریخ میباشد. به گفته آقای صفأئیان، دبیر انجمن بیسبال، برای این مشکل نیز تدابیری اندیشیده شده و انجمن تقبل کرده است که تیم ملی‌ و تیم افغانستان را در صورت نامساعد بودن هوا برای مسابقات به یکی‌ از شهرهای جنوبی ببرد. به نظر می‌رسد که آقای عاصمی عزم خود را جزم کرده که این مسابقات صورت بگیرد. این تلاش‌ها قطعا از دید جامعه بیسبال پنهان نمیماند و میتواند فصل تازه‌ای را در تفکرات جامعه بیسبال در مورد مسئولین رقم بزند.
خبر دیگر در مورد کمیته بیسبال بوشهر میباشد ... آقای علیرضا صفایی که مدیر کلّ راه و ترابری استان بوشهر میباشد طیّ حکمی از طرف انجمن به سمت ریاست کمیته بیسبال استان بوشهر منصوب گردید... با این انتصاب شاید بوشهری‌ها بتوانند موجبات سفر تمام تیمها را به بوشهر برای انجام لیگ سراسری فراهم کنند ؛)... یعنی‌ میشه؟