استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ مهر ۱۰, یکشنبه

۲۰ سوال از مهران صادق موحد ... کابوس پیچرها!

۱ - چه سالی‌ و چه جوری بیسبال را شروع کردی؟ سال 1376 با بچه های آ.اس.پ وارد این بازی شدم . اولین کسی که بازیو به من معرفی کرد ساسان کریمپور بود.
۲- اولین مربیت یا اولین کسی‌ که تو رو با فنون و قواعد این بازی آشنا کرد کی‌ بود؟ اولین کسی که منو وارد زمین بیس بال کرد شاهین قویدل بود ولی اولین مربی رسمیم آقای حاجیان بود
۳- پست یا پستات چی‌ هستند؟ راحتی‌ تو این پست؟ 1B و OF  پست 1B رو بیشتر دوست دارم
۴- ورزش محبوب دیگت چیه؟ بسکتبال و بدنسازی
۵- اگر برای تیم کنونیت بازی نمی‌کردی دلت می‌خواست برای چه تیم دیگه‌ای تو ایران بازی کنی‌؟ بوشهر
۶- سابقه‌ بازی یا دعوت به تیم ملی‌ داری؟ تقریبا به تمامی اردوهای برگزار شده تیم ملی دعوت شدم  . در مسابقات بیس بال زیر گروه آسیا هند (چندیگر) . آسیایی سافتبال فیلیپین . مسابقات بیس بال  آسیایی پاکستان هم بازی کردم و به یک دوره  کلینیک تخصصی تایلند هم دعوت شدم .
۷- بهترین بازیکنی که در ایران دیدی کی‌ بوده؟ امیر همایون حیدری جم
۸- اگر میتونستی یکی‌ از بازیکنان تیمهای دیگر ایران رو بخری بیاری تیمت کی‌ را میخریدی؟ نیما باقری
۹- اگر رئیس فدراسیون یا انجمن بیسبال بودی چکار برای بیسبال میکردی؟ راه اندازی مدارس بیس بال بصورت رایگان در مدارس و در نتیجه استعداد یابی در سنین پایین و پرورش دراز مدت این افراد برای آینده بیس بال . برگزاری لیگ بیس بال بطور منظم . دعوت از تیم های خارجی برای کسب تجربه بازیکنان و مربیان . استفاده از تمامی نیروهای متخصص بیس بال کشور
۱۰- کدام تیم و کدام بازیکن میجر لیگ را از همه بیشتر دوست داری؟ نیو یورک ینکیز Alex Rodriguez
۱۱- شیرین‌ترین خاطره بیسبالیت چی‌ بود؟  زدن اولین هوم ران در مسابقات آسیای پاکستان . در بازی افتتحایه مقابل تیم میزبان پاکستان و در مقابل کلوزر این تیم که واقعا سرعت توپش خیلی بالا بود.
۱۲- بهترین بازی که کردی کی و تو کدام مسابقه بود؟ چیکار کردی دقیقا؟  بازی با اصفهان در مقابل اصفهان و زدن home run grand slam مقابل پیچر شماری سیزده . حس خوبی بود تو اون همه فشار روانی
۱۳- آرزوی بیسبالیت چیه؟ بازی تو کشوری که مردمش بیس بال را بشناسن و به بازیکن های این ورزش اهمیت بدند و بزرگترین آرزوم دیدن بازی ینکیز و رد ساکس ردیف اول استادیوم ینکیز کنار آقای حاجیان (کرکری آزاد)
۱۴- بهترین رئیس هیٔتت تا حالا کی‌ بوده و چرا؟ از نظر من هیچ وقت وجود نداشته . چون هیچوقت دلسوز واقعی وجود نداشته ولی با این حال آقای یزدی زحمت زیادی کشیدند.
۱۵- از انجمن راضی‌ هستی‌؟ چرا؟ از رئیس هیٔتت چی‌؟ انجمن که از نظر من یک چیز کاملا خنثی است . در مورد رئیس فعلی جدید اطلاعات زیادی ندارم چون مدتی هست بعد از مصدومیت رباط پام بازی نمیکنم
۱۶- چطور بازیکنان تیم ملی‌ را باید انتخاب بکنن که صدای کسی‌ در نیاد؟  (نگو عادلانه، چون عادلانه تو و مربی‌ ممکن است یکی‌ نباشه) در صورت برگزاری مرتب مسابقات و لیگ . آمار گیری نهایی در طول یک سال به نظر من مهمترین فاکتور انتخاب و در نهایت اخلاق و روحیه تیمی و وضعیت آمادگی جسمی و مهمترین فاکتور تجربه بازیکن میتونه در انتخاب اون بازیکن مهم باشه .
۱۷- اگر به تیم ملی‌ بری بزرگترین رقیبت تو پستت کیه؟ اگر کاشف رانا  ,FIRST BASE بازی کنه
۱۸- تا چند سالگی می‌خوای بیسبال بازی کنی‌؟ 40 سالگی
۱۹- تیم رویایی بیسبال ایرانت از بازیکنان قدیم و جدید کیا هستند؟ پست به پست بگو. 1B خودم 2B هادی علینقی SS امیر هماییون حیدری جم 3B  بابک میرزاییان C    عباس گرانبها  RF  نیما باقری CF  سعید بهروزی  LF مزدک فرهمند پیچرها : مجید ستاری . رجبعلی برزگر . امیر بختیاری لقب .سمیر موسوی . امیر حسین حیدری جم
۲۰- هر سوالی دوست داری جواب بدی از خودت بکن.   با تمامی مشکلات بیس بال از اینکه این همه سال بازی کردی راضی هستی ؟ از روز اولی که وارد زمین بیس بال شدم عاشق بازیی ای شدم که هیچ کس نمیشناخت .. کسایی توش وقت گذاشتند که هیچ امکاناتی نداشتند . بازی با توپ هایی که کلی نخ ازش زده بود بیرون یا دستکش هایی که کاملا سبدش پاره بود تو زمینهایی که توش پر علفهای بلند بود یا کاملا گل بود .. ولی یه چیز بود که باعث شد مسیر زندگی منو تغییر بده اونم پیدا کردن کلی رفیق با عشق تهرانی و شهرستانی بود که بهشون افتخار میکنم . کلی درس تو این زمین فوتبال بیس بال نما بود که تو زمین ینکیز و رد ساکس نمیشد پیدا کرد. این همه درس همدلی و عشق به یک ورزش رو هیچ جوری و هیچ جای دنیا نمیتونستم یاد بگیرم پس اگر یک بار دیگه هم به دنیا میومدم بازم میومدم بیس بال تو همون زمین های گلی .  موفق باشید