استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ آبان ۶, جمعه

کاردینالز، رنجرز را شوکه کرد ... کار را به بازی هفتم کشاند




سنت لوییس ۱۰ تکزاس ۹ (۱۱اینینگز)

هر اتّفاقی که از اینجا به بعد بیفتد، هر تیمی که قهرمان شود، بازی پنجشنبه شب را نمیتوان از یاد برد.
"باید آنجا میبودید (تا باور کنید) " این گفته تونی لا روسا، یکی‌ از با تجربه‌ترین مربیان لیگ است که قاعدتاً بعد از سالهای متمادی در لیگ نباید به آسانی تحت تاثیر قرار بگیرد.
در یکی‌ از هیجان انگیزترین بازیهای تاریخ میجر لیگ، سنت لوییس در دو مقطع مختلف در حالی‌ که فقط یک استر
ایک تا باختن فینال فاصله داشت، با ضربات به موقع خود را نجات داد و موفق شد ورلد سریز را به بازی آخر بکشاند. اول دیوید فریز با یک تریپل دو نفر را در اینینگ ۹ به خانه رساند و بازی را مساوی کرد و سپس لنس برکمن با یک سینگل در اینینگ ۱۰ آنها را برای دومین بار نجات داد. و وقتی‌ فریز پایین اینینگ ۱۱ را با همران شروع کرد، یکی‌ از هیجان انگیزترین بازیهای تاریخ ورلد سریز به پایان رسید و ورلد سریز برای اولین بار در ۹ سال اخیر به بازی هفتم کشید.
بنابرین بازی دو تیمی که خیلی‌ها در آمریکا حس میکردند که ممکن است به اندازه کافی‌ جذابیت نداشته باشد تبدیل به یکی‌ از دیدنیترین بازیهای تاریخ شد.
 

دیوید فریز ... ناجی کاردینالز

مت هریسون قرار است بازی آخر را برای تکزاس پیچ کند، از طرفی‌ تونی لا روسا هنوز رسما اعلام نکرده است که استارتر سنت لوییس برای بازی آخر چه کسی‌ خواهد بود، هرچند که این اعتقاد در بین متخصصین وجود دارد که وی توپ را به دست آس استارترهایش،  کریس کارپنتر خواهد داد. اگر این اتفاق بیفتد کارپنتر باید این بازی را با فقط ۳ روز استراحت انجام دهد. کارپنتر فقط یک بار دیگر در تاریخ بازی‌اش با ۳ روز استراحت بازی را شروع کرده است.