استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ مهر ۲۸, پنجشنبه

رانگا و خلیق، قهرمان نیم فصل را در یک قدمی‌ سقوط قرار دادند


عکس از کیان ندافی

صبح امروز تیمهای گیلان و سمنان در یکی‌ از حساسترین بازیهای باقیمانده لیگ شمال به مصاف هم رفتند. تیم سمنان که در بازی رفت در اینینگ ۹ با یک ران به پیروزی رسیده بود جلال چنگیزی را به میدان فرستاده بود. تیم گیلان هم که برای سعود نیاز به پیروزی در این بازی داشت احمد رانگا را روی "ماند" فرستاد.
سمنان در ابتدا توانست ۳-۱ از گیلان پیشی‌ بگیرد ولی‌ رانگا که به نظر بسیار آماده می‌آمد توانست در اینینگ‌های پایانی سمنان را به یک ران محدود کند و تقریبا در را به روی سمنان ببندد ... از طرفی‌ جلال چنگیزی هم بعد از مساوی شدن بازی روی ضربه خلیق اجازه خودنمایی زیادی به بترهای گیلان نداد و بیس رانر‌های دو تیم بیشتر روی اشتباهات دفاعی به بیس‌ها می‌رسیدند. بازی تا اینینگ ۹ گره خورده بود و به نظر نمی‌آمد که هیچکدام از دو پیچر قصد
پا پس کشیدن را
باشند. بالاخره در پایین اینینگ ۹ با ۲ اوت و رهام برهانی روی بیس ۲، رانگا خود دست بکار شد و با ضربه‌ای محکم برهانی را به خانه رساند و گیلان را ۵-۴ پیروز کرد.
این دومین باخت پیاپی تیم سمنان که تا نیم فصل در صدر جدول قرار داشت بود و سمنانیها ناگهان خود را در معرض سقوط می‌بینند. اگر فردا تیم گیلان، البرز را مغلوب کند و یا سمنان در مقابل قم شکست بخورد کار این تیم که در حال حاضر ۴ برد و ۳ باخت دارد تمام است. از طرفی‌ اگر سمنان و البرز پیروز شوند کار دو تیم سمنان و گیلان به ران شماری می‌کشد.