استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه

درویش در نیویورک یانکیز؟

بعد از مشکلات پیچینگی که تیم نیویورک یانکیز فصل پیش داشت این تیم به شدت به دنبال استخدام یک پیچر استارتر خوب برای فصل جدید میباشد. به نوشته روزنامه نیویورک دیلی نیوز یکی‌ از انتخابهای این تیم ممکن است فرید "یوو" درویش پیچر ۲۵ ساله ژاپنی / ایرانی تیم نیپپون هم فایترز باشد.
طبق شنیده‌های این روزنامه از ژاپن، درویش از تیمش خواهد خواست تا پروسه انتقالش به لیگ دسته یک آمریکا را زمستان امسال شروع کند. اینکار وی را بلافاصله در لیست بازیکنان مورد نظر یانکیز برای فصل جدید قرار خواهد داد. علاوه بر درویش، سی‌ جی ویلسون از تکزاس دیگر پیچری است که یانکیز در لیست خود دارد. همچنین اگر سی‌ سی‌ ساباتیا که در صورت تمایل میتواند قرارداد خود را امسال با یانکیز تمام کند، این کار را انجام دهد، یانکیز ممکن است سعی‌ کند تا با پول بیشتر وی را متقاعد به امضای قراردادی تازه با این تیم بکند.
گفته میشود که تیم یانکیز مدتیست که درویش را زیر نظر دارد و استعداد وی را تحسین می‌کند. اما بعد از بازیهای نا امید کننده واردات ژاپنی دیگر به لیگ دسته ۱، مانند کی‌ اگاوا و دایسکه ماتسوزوکا
، مدیریت این تیم کمی‌ از به خدمت گرفتن پیچرهای ژاپنی هراس دارد.
پروسه ورود بازیکنان باشگاه‌های ژاپن به لیگ دسته ۱ آمریکا بدین ترتیب است که ابتدا تیم ژاپنی مبلغی از تیم امریکایی برای دادن مجوز صحبت با بازیکن ژاپنی می‌گیرد. مثلا تیم رد ساکس برای صحبت کردن با ماتسوزوکا نزدیک به ۵۰ میلیون دلار به تیم ژاپنی پرداخت کرد. این مبلغ سوای مبلغی است که تیم آمریکایی‌  و خود بازیکن با هم در مورد آن توافق میکنند. به نظر میاید که هر تیمی که درویش را بخواهد باید خود را برای حدود ۱۰۰ میلیون دلار (جمع مبلغ مورد نظر باشگاه ژاپنی برای دادن مجوز و قرار داد خود بازیکن) آماده کند.
درویش که ۱۹۶ سانتیمتر قد دارد، در این فصل  ۱۸ برد و ۶ باخت دارد و معدل ران داده وی ۱.۴۴ میباشد. همچنین وی ۲۷۶ نفر را در ۲۳۷ اینینگ استریک اوت کرده است.
به گزارش دیلی نیوز، تیمهای واشینگتن نَشنالز، بالتیمور اُریالز و تورانتو بلو جِیز دیگر تیمهای علاقمند به استخدام درویش میباشند.