استفاده از مطالب و تصاویر پایین اینینگ ۹، به شرط ذکر نام و لینک این بلاگ، آزاد میباشد.

۱۳۹۰ مهر ۲۹, جمعه

قطار البرز در ایستگاه گیلان نیز توقف نکرد!

آبتین رفت و برگشت برای دومین بار گیلان را مغلوب کرد
بعد از برد ۸-۷ سمنان مقابل قم، تیم گیلان برای صعود فقط نیاز داشت تا با کمتر از ۶ ران به البرز ببازد ولی‌ خیلی‌ زود مشخص شد که گیلان برنامه‌های دیگری برای البرز دارد. آبتین نخجوانپور که در دیدار رفت کاملا بر گیلان تسلط داشت، اینبار خیلی‌ متزلزل بازی را شروع کرد و تیم البرز قبل از اینکه بتواند در جریان بازی قرار بگیرد با ضربات ۴ بتر اول گیلان، رهام برهانی (سینگل)، احمد رانگا (سینگل)، امیر خلیق (سینگل) و کیان ندافی (دابل) خود را ۴-۰ بازنده دید.
در اینینگ دوم ورق برگشت و اینبار رانگا، استارتر گیلان که ۹ اینینگ دیروز پیچ کرده بود، با کنترل توپ‌ها مشکل پیدا کرد والبرز
به لطف ۳ واک و بیس رانینگ خوب موفق شد ۳ ران از ۴ ران را برگرداند. همین موضوع به نظر می‌آمد که فرصت و روحیه لازم را به نخجوانپور داد تا خود را جمع کند و با کمک بازی خوب ترد بیس خود فرزاد جوزی در را به کلّ بر روی بازیکنان گیلان تا اینینگ ۸ ببندد. از طرفی‌،در بالای اینینگ ۶، با ۲ بازیکن روی بیس ۲ و ۳ مصطفی شاکر جای خود را به مهدی گٔل محمدی داد تا روبروی رانگا قرار گیرد. گٔل محمدی با یک دابل به رایت فیلد برادران رانا را روانه خانه کرد و یک بتر بعد خود با ضربه فرزاد جوزی به خانه آمد و نتیجه را ۶-۴ به نفع البرز کرد. یک اینینگ بعد رانگا در حالی‌ که بیس‌ها پر بود کاشف رانا را با پیچ زد و  گیلان  را ۷-۴ عقب انداخت. هر چند که با استریک اوت کردن گٔل محمدی با بیس پر تا حدی انتقام دابل اینینگ قبل گٔل محمدی را گرفت. در اینینگ ۸ گیلان یک ران را پس گرفت. بعد از واک هومن ارجمندی، کچر گیلان، و دزدیدن بیس ۲، ارجمندی سعی‌ کرد بیس ۳ را هم بدزدد. پرتاب وقاری کچر البرز به لفت فیلد رفت و با به خانه آمدن ارجمندی نتیجه ۷-۵ شد. البرز در بالای اینینگ ۹ کار مثبتی انجام نداد. در پایین اینینگ ۹ سینگل  امیر خلیق رهام برهانی را به خانه رساند و فاصله را به حد اقل رساند ولی‌ در حالی‌ که ران مساوی روی بیس ۳ و ران برنده روی بیس ۲ قرار داشت نخجوانپور، ارجمندی را استرایک اوت کرد تا البرز پنجمین برد متوالی خود را به ثبت برساند و قهرمان لیگ شمال شود.
تیم گیلان با وجود این باخت دوم شد و همراه با البرز به دور بعد صعود کرد و اینک باید منتظر نتایج لیگ جنوب شود.